ville du? (vuggestue)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Gry91

banana3 skriver:

Jeg har en søskende med down sydrom, og hun bliver hentet i taxa hver dag sammen med de andre, grundet den at hun ikke selv kan tage bus osv. men det samme foregik da hun gik i børnehave, det er meget alm inde for det område OGhun havde den lækreste bog hvor de skrev hvad de havde lavet, hvordan hun havde sovet og spist osv. sidst men ikke mindst, så var der ofte billeder i er slet ikke i tvivl om at det vil fungere på samme måde i jeres vuggestue

Tak for svar, har skrevet fælles svar længere nede 

(det var lidt nemmere når man har en hysser i huset )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Gry91

Laijona Äiti skriver:

- Så længe det ikke begrænser kommunikationen mellem pædagogerne og forældrene, hvilket jeg går fra man tager hensyn til.

Anmeld

24. maj 2012

Gry91

Babymor2010 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om jeg ville. 

Jeg nyder at hente min lille trold, når hun render ude på legepladsen med de andre. Jeg syntes det er rart at kunne høre - og se, hvordan hendes dag er gået. Det er dejligt selv at kunne se hvordan hun leger med de andre børn. 

Jeg kan bestemt ikke se noget dumt i idéen. Vi har ikke selv bil herhjemme, så det er begrænset hvor langt vi kan tage 

Anmeld

24. maj 2012

Gry91

kicha skriver:

Nej det ville jeg ikke - jeg vil gerne komme i ins hver dag og lige se hvordan mit barn har det og mærke at alt er godt, snakke med personalet osv. Jeg tænker at man jo heller ikke kan få sit barn hjem lige når det passer en og når jeg har tidligt fri så vil jeg også gerne ha mit barn tidligt hjem

Anmeld

24. maj 2012

Maja_4000

Nej .. Jeg synes at et vuggestuebarn er for lille til det .. Måske hvis det var et børnehavebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.