ville du? (vuggestue)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Gry91

Vi har her i kommunen en privat vuggestue, som jeg gerne vil have oliver til at være i når den tid kommer, problemet er bare at den ligger udenfor byen og vi har ikke bil. Men nu tilbyder de at hente og bringe ens barn, men jeg er bare i tvivl om hvorvidt jeg ville have det godt med at han skulle hentes og bringes af andre...

Ville du lade dit barn blive hentet og afleveret af andre ?

http://hsfo.dk/odder/hf134124/faa-hentet-og-bragt-dit-barn-til-doeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Ellie79

Personligt nej, men det nok fordi der er snakke om et vuggestuebarn. Jeg vil gerne have den snak med pædagogerne om morgen så de ved hvordan mit barn har det, har det spist godt, sovet godt - ja bare så de kender dagen.

Jeg ville også være ked af jeg ikke selv kunne bringe og hente som det passede ind i min hverdag, men nu hænger du på at vente på dit barn bliver bragt hjem og I skal være klar til samme tidspunkt hver dag..

Der er ikke mulighed for jer at cykle derud eller købe en ældre men brugbar bil?

Kh Anja

Anmeld

22. maj 2012

wamse

Nej det ville jeg ikke.

Jeg synes man går glip af rigtig meget, ved ikke at selv hente og bringe sit barn. For det første synes jeg jo, at det er super vigtigt at man selv kan se, hvordan sit barn trives med de andre, og hvordan hele miljøet generelt er i institutionen.

Jeg synes jo også at man som forældre, har mulighed for lige at snakke lidt med personalet ved hente/bringe situationerne.

Anmeld

22. maj 2012

banana3

Gry91 skriver:

Vi har her i kommunen en privat vuggestue, som jeg gerne vil have oliver til at være i når den tid kommer, problemet er bare at den ligger udenfor byen og vi har ikke bil. Men nu tilbyder de at hente og bringe ens barn, men jeg er bare i tvivl om hvorvidt jeg ville have det godt med at han skulle hentes og bringes af andre...

Jeg har en søskende med down sydrom, og hun bliver hentet i taxa hver dag sammen med de andre, grundet den at hun ikke selv kan tage bus osv. men det samme foregik da hun gik i børnehave, det er meget alm inde for det område OGhun havde den lækreste bog hvor de skrev hvad de havde lavet, hvordan hun havde sovet og spist osv. sidst men ikke mindst, så var der ofte billeder i er slet ikke i tvivl om at det vil fungere på samme måde i jeres vuggestue

Anmeld

22. maj 2012

lio

Gry91 skriver:

- Så længe det ikke begrænser kommunikationen mellem pædagogerne og forældrene, hvilket jeg går fra man tager hensyn til.

Anmeld

22. maj 2012

Clisolka

Gry91 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om jeg ville. 

Jeg nyder at hente min lille trold, når hun render ude på legepladsen med de andre. Jeg syntes det er rart at kunne høre - og se, hvordan hendes dag er gået. Det er dejligt selv at kunne se hvordan hun leger med de andre børn. 

Jeg kan bestemt ikke se noget dumt i idéen. Vi har ikke selv bil herhjemme, så det er begrænset hvor langt vi kan tage 

Anmeld

22. maj 2012

PernilleogLouis

Nej det ville jeg ikke - jeg vil gerne komme i ins hver dag og lige se hvordan mit barn har det og mærke at alt er godt, snakke med personalet osv. Jeg tænker at man jo heller ikke kan få sit barn hjem lige når det passer en og når jeg har tidligt fri så vil jeg også gerne ha mit barn tidligt hjem

Anmeld

24. maj 2012

Gry91

Tak for jeres svar allesammen!

Jeg synes stadig det er lidt svært, men har jo heldigvis lidt tid at tænke i endnu

Jeg vil tage derud en dag, se det hele og selvfølgelig snakke om den ordning de har Der er bare så meget der taler for det sted, fremfor alm. dagpleje eller vuggestue hvor jeg tit synes det virker som bare et opbevaringssted for børn..

I må alle have en dejlig sommerdag, og igen tak fordi i ville komme med jeres mening 

Anmeld

24. maj 2012

Gry91

AnjaB skriver:

Personligt nej, men det nok fordi der er snakke om et vuggestuebarn. Jeg vil gerne have den snak med pædagogerne om morgen så de ved hvordan mit barn har det, har det spist godt, sovet godt - ja bare så de kender dagen.

Jeg ville også være ked af jeg ikke selv kunne bringe og hente som det passede ind i min hverdag, men nu hænger du på at vente på dit barn bliver bragt hjem og I skal være klar til samme tidspunkt hver dag..

Der er ikke mulighed for jer at cykle derud eller købe en ældre men brugbar bil?

Kh Anja

Tak for svar, har skrevet fælles svar længere nede 

(det var lidt nemmere når man har en hysser i huset )

Anmeld

24. maj 2012

Gry91

wamse skriver:

Nej det ville jeg ikke.

Jeg synes man går glip af rigtig meget, ved ikke at selv hente og bringe sit barn. For det første synes jeg jo, at det er super vigtigt at man selv kan se, hvordan sit barn trives med de andre, og hvordan hele miljøet generelt er i institutionen.

Jeg synes jo også at man som forældre, har mulighed for lige at snakke lidt med personalet ved hente/bringe situationerne.

Tak for svar, har skrevet fælles svar længere nede 

(det var lidt nemmere når man har en hysser i huset )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.