Snart 2 år! (plus et par billeder).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Muffin_girl

Tillykke med de 2 krudtugler når tiden er 

De er godt nok søde 

Håber at lillebror kommer inden fødselsdagen, eller efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Faith

AalborgPigen skriver:

Tillykke med de 2 krudtugler når tiden er 

De er godt nok søde 

Håber at lillebror kommer inden fødselsdagen, eller efter

Tusind tak

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Faith skriver:

Som tiden dog går!

Den 28. juni bliver drengene 2 år. Hvor blev tiden af?

De er et par dejlige drenge med en vilje af stål. Selvstændighedsfasen raser, og det kan til tider være en smule frustrerende, men osse vildt morsomt.

Jeg er 36+0 i dag med lillebror. Vi er spændte på om han når at komme til verden inden tvillingerne fylder 2. Men det gør han nu nok, for han står fuldstændig fast i mit bækken og aser og maser for at komme ud. Jeg har nærmest konstante plukveer, så tror godt nok kroppen øver sig. Vi glæder os utrolig meget til at se hvad han er for en lille trold

Tvillingerne er kommet godt igennem deres operationer (deres urinrør er blevet flyttet på plads). Det var en hård omgang, især med Emil som fik en noget større omgang end Mikkel. Han havde mange smerter og blærekramper og var svær at smertedække. Men det gik og nu er vi ude på den anden side.

Der følger lige et par billeder.

1: Begge (det havde i nok ikke gættet)

2: Emil

3: Emil

4: Emil

5: Mikkel

6: Emil

7: Mikkel.

Årh, hvor er de bare lækre smækre

Anmeld

22. maj 2012

Faith

MAJ*MOR skriver:

ja det gør man selvfølgelig... Har en masse af Jespers familie lige om hjørnet, de elsker at have Alberte på besøg

Jo han var noget af en skrig-ballon i starten. den første uge var der intet, men så kom det ellers bare fra 17-22 hver aften i 3-4 uger.. Vi var til kiropraktor og zoneterapeut (bettina miltersen) og så var det faktisk det.
Han er stadig meget nem at overstimulere. f.eks var han med ude at gå i bæreselen (hovedet indad) vi gik en lille smut om i brugsen ca 300 meter, men da vi kom til aften var han bare overtræt.
Han sover godt i løbet af natten og spiser også okay (supplerer lidt efter jeg har været syg nu her). Og så var amningen lidt en svær en at få op at kører, men det gik og det har kørt rigtig fint i 2-3 uger, men så blev jeg syg i sidste uge og besvimede lige kort, hvilket resulterede i at jeg jo selvfølgelig ikke skulle amme i nogle timer, da jeg havde brug for den væske selv. Så det har været anderledes end Alberte, men hun var virkelig også et nemt barn!

Hej igen

Kan godt huske at Alberte var et utrolig nemt barn. Mega irriterende når man selv havde sådan nogle øgleunger.

Det lyder meget som med Mikkel. Han var osse en værre skrigeballon i starten indtil vi fik ham behandlet af Bettina Miltersen. Så blev han et helt andet barn.

Har i lagt jer fast på et navn til ham?

Anmeld

22. maj 2012

Faith

K&S skriver:

Årh, hvor er de bare lækre smækre

Tak søde

Anmeld

22. maj 2012

Frøken J.

Hvor er de blevet store! Smukke drenge

Anmeld

22. maj 2012

Faith

Frøken J. skriver:

Hvor er de blevet store! Smukke drenge

Tusind tak søde

Anmeld

22. maj 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Hej igen

Kan godt huske at Alberte var et utrolig nemt barn. Mega irriterende når man selv havde sådan nogle øgleunger.

Det lyder meget som med Mikkel. Han var osse en værre skrigeballon i starten indtil vi fik ham behandlet af Bettina Miltersen. Så blev han et helt andet barn.

Har i lagt jer fast på et navn til ham?

jeg tør næsten ikk sige ja.. tænk hvis jeg ombestemte mig hihi men Emil er ret sikkert..

Ja jeg har før hørt folk sige det samme, at det var skide træls når Alberte bare var miss stilhed og de andre skreg og skreg, men det oplever vi så nu..

Han er anderledes ja, men desværre synes jeg han er svær af læse, måske fordi vi reelt ikke har været hjemme mere end to dage endnu, men der skal jeg jo også læse, hvilket gør det endnu mere frustrerende. godt det snart er ovre med det pjat!

Hvornår stoppede Mikkel med at være skrigballon?

Anmeld

23. maj 2012

Faith

MAJ*MOR skriver:

jeg tør næsten ikk sige ja.. tænk hvis jeg ombestemte mig hihi men Emil er ret sikkert..

Ja jeg har før hørt folk sige det samme, at det var skide træls når Alberte bare var miss stilhed og de andre skreg og skreg, men det oplever vi så nu..

Han er anderledes ja, men desværre synes jeg han er svær af læse, måske fordi vi reelt ikke har været hjemme mere end to dage endnu, men der skal jeg jo også læse, hvilket gør det endnu mere frustrerende. godt det snart er ovre med det pjat!

Hvornår stoppede Mikkel med at være skrigballon?

Alberte og Emil.... Passer super godt sammen!

Åh jeg syntes osse drengene var svære at aflæse. Utrolig frustrerende! Vi vidste dælme aldrig hvad de ville i starten.

Da vi havde Mikkel afsted til hans første behandling hos Bettina, forandrede han sig fra en utilfreds skrigballon til et mere glad og tilfreds barn. Han havde mega ondt i nakken. Han fik et ordentligt tryk 16 da han blev født fordi det pludselig skulle gå så stærkt. Hans hjerterytme faldt drastisk når jeg havde en ve, så han skulle bare UD!!!!

Anmeld

23. maj 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Alberte og Emil.... Passer super godt sammen!

Åh jeg syntes osse drengene var svære at aflæse. Utrolig frustrerende! Vi vidste dælme aldrig hvad de ville i starten.

Da vi havde Mikkel afsted til hans første behandling hos Bettina, forandrede han sig fra en utilfreds skrigballon til et mere glad og tilfreds barn. Han havde mega ondt i nakken. Han fik et ordentligt tryk 16 da han blev født fordi det pludselig skulle gå så stærkt. Hans hjerterytme faldt drastisk når jeg havde en ve, så han skulle bare UD!!!!

nå for søren.. Så er der jo en god forklaring derpå kan man sige. 
Jeg ved ikke hvorfor Emil havde ondt i nakken, men han kunne kun kigge til den ene side, det hjalp hun med!

Han kan også godt blive pyldret hvis der er sket for meget på den dag, men hvis han bare kan være på armen af en eller i en koalavokle, så er han glad!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.