Snart 2 år! (plus et par billeder).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Faith

Som tiden dog går!

Den 28. juni bliver drengene 2 år. Hvor blev tiden af?

De er et par dejlige drenge med en vilje af stål. Selvstændighedsfasen raser, og det kan til tider være en smule frustrerende, men osse vildt morsomt.

Jeg er 36+0 i dag med lillebror. Vi er spændte på om han når at komme til verden inden tvillingerne fylder 2. Men det gør han nu nok, for han står fuldstændig fast i mit bækken og aser og maser for at komme ud. Jeg har nærmest konstante plukveer, så tror godt nok kroppen øver sig. Vi glæder os utrolig meget til at se hvad han er for en lille trold

Tvillingerne er kommet godt igennem deres operationer (deres urinrør er blevet flyttet på plads). Det var en hård omgang, især med Emil som fik en noget større omgang end Mikkel. Han havde mange smerter og blærekramper og var svær at smertedække. Men det gik og nu er vi ude på den anden side.

Der følger lige et par billeder.

1: Begge (det havde i nok ikke gættet)

2: Emil

3: Emil

4: Emil

5: Mikkel

6: Emil

7: Mikkel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nettemor

Tillykke med dine 2 krudtugler

Kan godt forestille mig at der er liv i hjemmet med 2 i den alder.. Jeg syns nogen gange det går vildt for sig med min ene 2 årige

Må da håbe at lillebror ikke vælger at komme på tvillingernes fødselsdag

Anmeld

22. maj 2012

Faith

Nettemor skriver:

Tillykke med dine 2 krudtugler

Kan godt forestille mig at der er liv i hjemmet med 2 i den alder.. Jeg syns nogen gange det går vildt for sig med min ene 2 årige

Må da håbe at lillebror ikke vælger at komme på tvillingernes fødselsdag

Tusind tak

Ja der er gang i det lille hjem, men hvor er det livsbekræftende med sådan et par banditter.

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Faith skriver:

Tusind tak

Ja der er gang i det lille hjem, men hvor er det livsbekræftende med sådan et par banditter.

Ja det kan jeg forestille mig. Det må være ekstra stort at få tvillinger. Spændende at se hvordan de arbejder sammen osv

Anmeld

22. maj 2012

Vidunderligeunger

Tilllykke med dem om en måneds tid. De ser ud til at være nogle glade drenge med krudt i m*sen

Skal I holde stor fødselsdag, eller bliver det stille og roligt, nu lillebror er på vej?

knus.

Anmeld

22. maj 2012

Faith

MAJ*MOR skriver:

Tilllykke med dem om en måneds tid. De ser ud til at være nogle glade drenge med krudt i m*sen

Skal I holde stor fødselsdag, eller bliver det stille og roligt, nu lillebror er på vej?

knus.

Taaaaak

Ved faktisk ikke helt hvordan deres fødselsdag kommer til at forløbe i år, men fejres skal de da. Nu må vi se hvornår lillebror har tænkt sig at melde sin ankomst

Hvordan går det med jeres lillebror?

Anmeld

22. maj 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Taaaaak

Ved faktisk ikke helt hvordan deres fødselsdag kommer til at forløbe i år, men fejres skal de da. Nu må vi se hvornår lillebror har tænkt sig at melde sin ankomst

Hvordan går det med jeres lillebror?

Ja det må vel egentlig gerne være inden, eller hvordan? Måske du har en okay let graviditet denne gang?

Vi holder jo Albertes imorgen til eftermiddagskaffe for familien - that's it. Hun har godt nok på fredag, men jesper skal afsted ud og sejle (hvordan klarede du dog at være alene dengang  )

Tak, vores lillebror har det godt (der er masser af billeder og opd. på face kan da lige tilføje dig (igen høhø).

Anmeld

22. maj 2012

Faith

MAJ*MOR skriver:

Ja det må vel egentlig gerne være inden, eller hvordan? Måske du har en okay let graviditet denne gang?

Vi holder jo Albertes imorgen til eftermiddagskaffe for familien - that's it. Hun har godt nok på fredag, men jesper skal afsted ud og sejle (hvordan klarede du dog at være alene dengang  )

Tak, vores lillebror har det godt (der er masser af billeder og opd. på face kan da lige tilføje dig (igen høhø).

Ja det må meget gerne være inden! Men det er jeg nu osse ret overbevist om at det bliver

Dejligt det går godt med lillebror. Kunne næsten forstå der havde været lidt startvanskeligheder?

Gud ja, Alberte bliver da osse 2. Det er altså ikke helt til at forstå hvor tiden bliver af.

Du skal nok klare at være alene med dem. Det er hårdt, men man finder ud af det.

Ja tilføj mig lige

Anmeld

22. maj 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Ja det må meget gerne være inden! Men det er jeg nu osse ret overbevist om at det bliver

Dejligt det går godt med lillebror. Kunne næsten forstå der havde været lidt startvanskeligheder?

Gud ja, Alberte bliver da osse 2. Det er altså ikke helt til at forstå hvor tiden bliver af.

Du skal nok klare at være alene med dem. Det er hårdt, men man finder ud af det.

Ja tilføj mig lige

ja det gør man selvfølgelig... Har en masse af Jespers familie lige om hjørnet, de elsker at have Alberte på besøg

Jo han var noget af en skrig-ballon i starten. den første uge var der intet, men så kom det ellers bare fra 17-22 hver aften i 3-4 uger.. Vi var til kiropraktor og zoneterapeut (bettina miltersen) og så var det faktisk det.
Han er stadig meget nem at overstimulere. f.eks var han med ude at gå i bæreselen (hovedet indad) vi gik en lille smut om i brugsen ca 300 meter, men da vi kom til aften var han bare overtræt.
Han sover godt i løbet af natten og spiser også okay (supplerer lidt efter jeg har været syg nu her). Og så var amningen lidt en svær en at få op at kører, men det gik og det har kørt rigtig fint i 2-3 uger, men så blev jeg syg i sidste uge og besvimede lige kort, hvilket resulterede i at jeg jo selvfølgelig ikke skulle amme i nogle timer, da jeg havde brug for den væske selv. Så det har været anderledes end Alberte, men hun var virkelig også et nemt barn!

Anmeld

22. maj 2012

Faith

MAJ*MOR skriver:

ja det gør man selvfølgelig... Har en masse af Jespers familie lige om hjørnet, de elsker at have Alberte på besøg

Jo han var noget af en skrig-ballon i starten. den første uge var der intet, men så kom det ellers bare fra 17-22 hver aften i 3-4 uger.. Vi var til kiropraktor og zoneterapeut (bettina miltersen) og så var det faktisk det.
Han er stadig meget nem at overstimulere. f.eks var han med ude at gå i bæreselen (hovedet indad) vi gik en lille smut om i brugsen ca 300 meter, men da vi kom til aften var han bare overtræt.
Han sover godt i løbet af natten og spiser også okay (supplerer lidt efter jeg har været syg nu her). Og så var amningen lidt en svær en at få op at kører, men det gik og det har kørt rigtig fint i 2-3 uger, men så blev jeg syg i sidste uge og besvimede lige kort, hvilket resulterede i at jeg jo selvfølgelig ikke skulle amme i nogle timer, da jeg havde brug for den væske selv. Så det har været anderledes end Alberte, men hun var virkelig også et nemt barn!

Er lige på vej ud af døren, men svarer når jeg kommer hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.