Uge 34+ Juubbiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Mange tak! Ja bliver spændendene hvornå hun melder sin ankomst!! Hvor langt er du? Vh stine

og så er det en lille pige Århhh... tror det er pige år i år  

Jeg er desværre kun 18+5  så der er noget tid endnu hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Uha så langt håber jeg vist alligevel ik at gå! Til sidste scaning mente de at hun kommer til at veje omkring de 4 kg til termin, så hvis hun bliver der længer bliver hun jo en lille kæmpe! Vh stine

Jamen Sebastian var jo også 4230

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Camillos skriver:

og så er det en lille pige Århhh... tror det er pige år i år  

Jeg er desværre kun 18+5  så der er noget tid endnu hehe..

Jeps det bliver endnu en "lille" pige vi ska ha og thea glæder sig for vildt til at bliver storesøster. Thea kom jo i uge 34+ og vejede kun 1940 g og målte 45 cm. Bassen i maven blev til kontrol scaning i uge 32 vudertet til at veje ca 2224g, så allerede nu er hun jo noget større end thea da hun blev født! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Jeps det bliver endnu en "lille" pige vi ska ha og thea glæder sig for vildt til at bliver storesøster. Thea kom jo i uge 34+ og vejede kun 1940 g og målte 45 cm. Bassen i maven blev til kontrol scaning i uge 32 vudertet til at veje ca 2224g, så allerede nu er hun jo noget større end thea da hun blev født! Vh stine

ihhh hvor godt.. en fin basse du bærer rundt på nu.. Så kan det ikke være bedere..

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Jamen Sebastian var jo også 4230

Ved slet ik om jeg helt ka forholde mig til at få så stor en baby, efter at ha fået thea, som jo kun vejede 1940 g da hun kom i uge 34. Det bliver så vildt vh stine

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Camillos skriver:

ihhh hvor godt.. en fin basse du bærer rundt på nu.. Så kan det ikke være bedere..

Nej vi glæder os også for vildt til at se hende! Vent bare et par uger mere så kommer tiden også til at flyve afsted for dig! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Nej vi glæder os også for vildt til at se hende! Vent bare et par uger mere så kommer tiden også til at flyve afsted for dig! Vh stine

det glæder jeg mig til .. måske omkring uge 30 hehe.... 

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ved slet ik om jeg helt ka forholde mig til at få så stor en baby, efter at ha fået thea, som jo kun vejede 1940 g da hun kom i uge 34. Det bliver så vildt vh stine

Nej det kan jeg godt forstå.

Jeg syns jo han var lille... -indtil jeg så nogle af de andre på barselsgangen. Der var jo tvillinger og for tidligt fødte osv ..,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.