Uge 34+ Juubbiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så har jeg ramt dagen, vi har ventet på med spænding. Nemlig uge 34+. Med thea nåede jeg lige at ramme uge 34+ inden de var nød til at tá hende ud med aks pga ssf. 

Denne graviditet har været helt anderledes end sidst og baby i maven er blevet vudertet til at være meget større end thea var, så hun trives! 

Dog har jeg bækkenløsning denne gang og øv hvor er det noget bøvl!! Ville bare lige dele mig glæde, med jer alle på denne smukke morgen! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Så har jeg ramt dagen, vi har ventet på med spænding. Nemlig uge 34+. Med thea nåede jeg lige at ramme uge 34+ inden de var nød til at tá hende ud med aks pga ssf. 

Denne graviditet har været helt anderledes end sidst og baby i maven er blevet vudertet til at være meget større end thea var, så hun trives! 

Dog har jeg bækkenløsning denne gang og øv hvor er det noget bøvl!! Ville bare lige dele mig glæde, med jer alle på denne smukke morgen! Vh stine

Ej hvor lækkert

Kan man ikke godt sige tillykke? Det gør jeg i hvert fald

Tilykke

Det må være ekstra specielt at nå de milepunkter fra den første graviditet. Især når bebs gerne skulle blive derinde indtil termin

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Ej hvor lækkert

Kan man ikke godt sige tillykke? Det gør jeg i hvert fald

Tilykke

Det må være ekstra specielt at nå de milepunkter fra den første graviditet. Især når bebs gerne skulle blive derinde indtil termin

Mange tak. Jo vi har jo været noget spændte denne gang. Især fordi vi i starten af min graviditet fik at vide at denne baby også næsten helt sikkert ville komme før tid, så vi sku nok ha det hele klart fra midten af maj og frem til termin, så det er stort at være nået så langt uden problemer! 7-9-13!!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Mange tak. Jo vi har jo været noget spændte denne gang. Især fordi vi i starten af min graviditet fik at vide at denne baby også næsten helt sikkert ville komme før tid, så vi sku nok ha det hele klart fra midten af maj og frem til termin, så det er stort at være nået så langt uden problemer! 7-9-13!!! Vh stine

Det kan være det ender med at du sidder og er træt af at være gravid i 41+2

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hé Hé ja karma ka jo nå at ramme. Ka vel nærmest sige at jeg skylder i graviditets uger!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hé Hé ja karma ka jo nå at ramme. Ka vel nærmest sige at jeg skylder i graviditets uger!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja det må man sige

hilsen hende der fødte 42+0

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Bare det var mig der var så langt 

tillykke med det ... så er der jo "kun" 6 uger til forventet fødsel

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Ja det må man sige

hilsen hende der fødte 42+0

Uha så langt håber jeg vist alligevel ik at gå! Til sidste scaning mente de at hun kommer til at veje omkring de 4 kg til termin, så hvis hun bliver der længer bliver hun jo en lille kæmpe! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Camillos skriver:

Bare det var mig der var så langt 

tillykke med det ... så er der jo "kun" 6 uger til forventet fødsel

Mange tak! Ja bliver spændendene hvornå hun melder sin ankomst!! Hvor langt er du? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.