Jubbbiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Så forstår jeg også bedre for mig er hver uge der er gået godt en milepæl. Men det kan da godt være at frygten for at føde for tidligt forsvinder efter uge 34+. Det ville være dejligt. Har ingen tegn på for tidligfødsel er generelt bare nervøs for at noget går galt

Ja hver uge man når over er rigtig dejligt!! Vi var bare meget spændte på om vi ville komme til / over uge 34+ uden alle de problemer fra sidste graviditet. Og indtil vidre ser alt bare perfekt ud  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Så forstår jeg også bedre for mig er hver uge der er gået godt en milepæl. Men det kan da godt være at frygten for at føde for tidligt forsvinder efter uge 34+. Det ville være dejligt. Har ingen tegn på for tidligfødsel er generelt bare nervøs for at noget går galt

Sådan har jeg det nemlig også :/ og synes at 6 uger for tidligt (eller mindre) er bedre end det derover.. Altså.. føler hvert fald, at for hver uge der går, kommer vi tættere på at hun vil kunne klare sig godt

underligt at man er så bekymret hele tiden, når man mærker spark og kan se maven og vægten vokse

Anmeld

24. maj 2012

projekt-ønskebarn

StineW79: det forstår jeg virkelig også godt, i har jo også jeres tidligere graviditets forløb som en go grund til at være nervøs. 

For mig tror jeg bare at det handler om at vi havde svært ved at blive gravide og jeg mistede 3 gange inden det lykkedes så det sidder jo i mig og så er jeg nok bare perfektionist planlægger som gerne vil have at alt forløber perfekt på trods for at jeg jo hele tiden bliver mindet om at alt går godt og bebs vokser som hun skal. Skal til 2. lægebesøg Idag så regner jeg med at han også lige måler osv. Lidt øv at man ikke kan nyde det til fulde men jeg har været meget nervøs hele vejen igennem desværre

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

StineW79: det forstår jeg virkelig også godt, i har jo også jeres tidligere graviditets forløb som en go grund til at være nervøs. 

For mig tror jeg bare at det handler om at vi havde svært ved at blive gravide og jeg mistede 3 gange inden det lykkedes så det sidder jo i mig og så er jeg nok bare perfektionist planlægger som gerne vil have at alt forløber perfekt på trods for at jeg jo hele tiden bliver mindet om at alt går godt og bebs vokser som hun skal. Skal til 2. lægebesøg Idag så regner jeg med at han også lige måler osv. Lidt øv at man ikke kan nyde det til fulde men jeg har været meget nervøs hele vejen igennem desværre

Ja det må sidde dybt i en, når man før har mistet! Er sikker på at din læge vil sige at alt stadig ser helt perfekt ud! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tak, det håber jeg også . Ved du forresten om han skønner babys vægt eller on han kun måler symfosen? 

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Tak, det håber jeg også . Ved du forresten om han skønner babys vægt eller on han kun måler symfosen? 

Han målte, men kom ik med noget vægt skøn. Tror endelig kun at det er jordmoerderen som kommer med vægt skøn! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

projekt-ønskebarn

Du havde ret. Han skønnede ikke vægt men målte symfysen som var vokset 3 cm siden jordmoderen for 14 dage siden så det må være tegn på at bebs også vokser

Til gengæld var han i tvivl om hvorvidt numsen ellerhovedet lå nedad så han ville gerne have mig til en ekstra scanning når jeg skal til jordmoder næste gang i uge 37. Krydser for at hun ligger som hun skal 

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Du havde ret. Han skønnede ikke vægt men målte symfysen som var vokset 3 cm siden jordmoderen for 14 dage siden så det må være tegn på at bebs også vokser

Til gengæld var han i tvivl om hvorvidt numsen ellerhovedet lå nedad så han ville gerne have mig til en ekstra scanning når jeg skal til jordmoder næste gang i uge 37. Krydser for at hun ligger som hun skal 

Uha dejligt med en extra scaning og er da sikke på at den bette nok ska vende den rigtig vej til den tid, hvis ik den gør det nu! Der er jo stadig relativ godt plads at vende sig på derinde indnu vh stine

Anmeld

24. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja det klager jeg ikke over det satser jeg også på og ellers må de jo prøve at vende hende hvis de kan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.