Jubbbiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så har jeg ramt mit første og måske endelig også største mål i denne graviditet! Jeg er nemlig kommet helt til uge 34+ uden det mindste tegn på hverken ssf eller vand i kroppen. 

Så nu vil alt her efter føles som over tid for mig, da thea hun jo kom i uge 34+!!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Dejligt når man når sine mål Mit mål lige nu, er 34+, ligesom dig 2 uger - så er jeg der så nærmer mig

Held og lykke med den sidste periode

Anmeld

23. maj 2012

projekt-ønskebarn

Dejlig milepæl stort tillykke er der noget særligt ved 34+, siden at det lige er dine milepæl. Bare nysgerrig

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Dejlig milepæl stort tillykke er der noget særligt ved 34+, siden at det lige er dine milepæl. Bare nysgerrig

Ja da, min store datter kom i uge 34+ pga jeg efter at ha været indlagt i 1 1/2 uge med ssf, som udviklede sig til hellp fik aks.

Har gået til rigtig mange kontroler og kontrol scaninger og læge samtaler hver 4 uge i denne graviditet, fordi mit blodtryg aldrig er blevet normal efterfølgende, så er i blodtrygs medicins behandling. 

Og hele vejen igennem denne graviditet har lægerne sagt at vi ska være klar til at hun ku komme fra midten af maj og frem til termin d 3/7. Så at nå til uge 34 er lidt vildt for mig vh stine

Anmeld

23. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja det kan jeg sagtens forstå i din situation. Det er virkelig skønt . Det var også mere fru Poulsens kommentar hvor hun skrev at hendes milepæl også var 34+ så undrede mig bare om lige den uge betyder noget specielt??

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Dejligt når man når sine mål Mit mål lige nu, er 34+, ligesom dig 2 uger - så er jeg der så nærmer mig

Held og lykke med den sidste periode

Tak for det! Ja det er så dejligt at nå sine mål, især når det hele bare ser fint ud! 

Hvorfor er det dit mål?? Bliver jo helt nysgerrig?? Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det kan jeg sagtens forstå i din situation. Det er virkelig skønt . Det var også mere fru Poulsens kommentar hvor hun skrev at hendes milepæl også var 34+ så undrede mig bare om lige den uge betyder noget specielt??

He he Har først lige set begge kommentar nu! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Tak for det! Ja det er så dejligt at nå sine mål, især når det hele bare ser fint ud! 

Hvorfor er det dit mål?? Bliver jo helt nysgerrig?? Vh stine

Jeg tror det er fordi at der så kun er 6 uger igen? og så giver man ikke lungemodner efter 34. uge og det ville da være skønt, at kunne undgå en masse stoffer og maskiner - hvis man skulle føde før tid

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Jeg tror det er fordi at der så kun er 6 uger igen? og så giver man ikke lungemodner efter 34. uge og det ville da være skønt, at kunne undgå en masse stoffer og maskiner - hvis man skulle føde før tid

Årh ja på den måde! Desvære ka man jo aldrig helt vide hvor modne de er, når de kommer ud for tidligt, så det ville jo ik være sikkert man ku undgå maskiner osv! 

Jeg fik lungemodner da jeg blev indlagt og det var jeg rigtig glad for, da vi jo ik vidste hvornår hun ville komme, vi vidste bare at hun ville komme for tidligt! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

projekt-ønskebarn

Så forstår jeg også bedre for mig er hver uge der er gået godt en milepæl. Men det kan da godt være at frygten for at føde for tidligt forsvinder efter uge 34+. Det ville være dejligt. Har ingen tegn på for tidligfødsel er generelt bare nervøs for at noget går galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.