Jeg tror jeg er utæt?-hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

4kløver

Glemte at skrive at jeg lå lige på grænsen med mit vand. var der bare gået lidt mere var jeg blevet sat igang i uge 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Sille86

En mere der er utæt..? Mit vand siver os nu, er meget spændt

Anmeld

21. maj 2012

twinny

Prøv at lugt til det... fostervand lugter meget specielt...

Min mand lå nede ved mine fødder, da vi var kommet hjem efter jeg var blevet sat igang...

Ligepludselig siger han til mig, "er det dig der lugter mærkeligt? du lugter altså helt vildt underligt"...  Da jeg rejser mig op, går mit vand mit på stue gulvet... høhø... Så det kunne han lugte... Og jeg spurgte han igen efter jeg havde født og der var ingenting... så Det var det han kunne lugte...

Anmeld

21. maj 2012

sne190810

twinny skriver:

Prøv at lugt til det... fostervand lugter meget specielt...

Min mand lå nede ved mine fødder, da vi var kommet hjem efter jeg var blevet sat igang...

Ligepludselig siger han til mig, "er det dig der lugter mærkeligt? du lugter altså helt vildt underligt"...  Da jeg rejser mig op, går mit vand mit på stue gulvet... høhø... Så det kunne han lugte... Og jeg spurgte han igen efter jeg havde født og der var ingenting... så Det var det han kunne lugte...

Hahaha ...

"Er det dig som lugter mærkeligt?"

Verdens sjoveste og bedste spørsgmål til en (mega)HØJgravid kvinde

Anmeld

21. maj 2012

twinny

sne190810 skriver:

Hahaha ...

"Er det dig som lugter mærkeligt?"

Verdens sjoveste og bedste spørsgmål til en (mega)HØJgravid kvinde

Jaah jeg tænkte også manden var sindsyg, at han turde og spørger mig om det med veer Det kunne godt have kostet ham, hans penis....  For det var jo hans skyld, jeg havde smerter også komme med sådan et spørgsmål... Han er en modig mand. hehe

Men jeg synes det er rart vildt at han kunne lugte mit fostervand var ved at gå...

Anmeld

21. maj 2012

sne190810

twinny skriver:

Jaah jeg tænkte også manden var sindsyg, at han turde og spørger mig om det med veer Det kunne godt have kostet ham, hans penis....  For det var jo hans skyld, jeg havde smerter også komme med sådan et spørgsmål... Han er en modig mand. hehe

Men jeg synes det er rart vildt at han kunne lugte mit fostervand var ved at gå...

Ja, det er ret sejt af ham at han turde ..   Haha

Ja, det lyder vildt! Jeg kan godt forestille mig hvordan det lugter .. Sådan rigtig .. Øhm .. klamt! Jeg fik aldrig selv 'oplevelsen' da mit vand blev taget inde på stuen 1 time før jeg fødte. Så var rimelig meget væk i min ve-tåge ..  Kan bare huske det var dejligt varmt. Høhø

Jeg har engang fået afvide, at det lugter af hvad det faktisk er,-  9 måneder gammelt sæd

Anmeld

21. maj 2012

twinny

sne190810 skriver:

Ja, det er ret sejt af ham at han turde ..   Haha

Ja, det lyder vildt! Jeg kan godt forestille mig hvordan det lugter .. Sådan rigtig .. Øhm .. klamt! Jeg fik aldrig selv 'oplevelsen' da mit vand blev taget inde på stuen 1 time før jeg fødte. Så var rimelig meget væk i min ve-tåge ..  Kan bare huske det var dejligt varmt. Høhø

Jeg har engang fået afvide, at det lugter af hvad det faktisk er,-  9 måneder gammelt sæd

hahahaha.... Det lyder klamt...

Jeg husker det ikk selv rigtig... Og det har jeg det meget fint med, hvis lugter af 9 mdr gammelt sæd...

Gad vide om det så også smager af det???  høhø dårlig humor har man vel her ved senge tid

Anmeld

21. maj 2012

sne190810

twinny skriver:

hahahaha.... Det lyder klamt...

Jeg husker det ikk selv rigtig... Og det har jeg det meget fint med, hvis lugter af 9 mdr gammelt sæd...

Gad vide om det så også smager af det???  høhø dårlig humor har man vel her ved senge tid

Ej, puuuuuha ... Vil ikke engang tænke tanken! Stakkels små bebser som ligger i dét vand og ligefrem drikker det.
Men hey, okay de kender ikke til bedre ..

Anmeld

21. maj 2012

twinny

sne190810 skriver:

Ej, puuuuuha ... Vil ikke engang tænke tanken! Stakkels små bebser som ligger i dét vand og ligefrem drikker det.
Men hey, okay de kender ikke til bedre ..

Sandt, så kan man godt se at det lige pludselig er mums og få MM eller MME... Og jeg synes MME smager af sur r*v...  Men nok en delikatesse i forhold fostervand...

Anmeld

22. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej piger jeg er lige ano, da jeg har familie på herinde.

Har i nat og hele dagen haft nogle rimelig fredsommelige pluk veer, men her til aften synes jeg altså jeg er blevet utæt. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg bare har virkelig MEGET udflåd eller om det er vandet der siver.

Har laver bind testen, som jeg synes bliver forholdsvis hurtigt vådt. Men gør man noget ved det? Når nu der ikke er rigtig andre tegn på fødsel?

Jeg er kun 32+4 henne så det er jo lidt for tidlig at den kommer :/

Håber du er taget til fødegangen -

Man kan ikke standse en fødsel , der er gået i gang, men man kan hæmme veerne med medicin (betareceptor stimulerende midler), således at fødslen kan udskydes i et par dage. Dette kan give tid til, at man kan nå at give noget medicin, der modner barnets lunger (binyrebarkhormon),

Hvis kun vandet er gået, og der ikke er veer, skal der gives antibiotika til moderen, da der er stor risiko for, at der kan opstå infektion inde i livmoderen, hvilket kan blive meget alvorligt for både mor og barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.