Jeg tror jeg er utæt?-hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.622 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger jeg er lige ano, da jeg har familie på herinde.

Har i nat og hele dagen haft nogle rimelig fredsommelige pluk veer, men her til aften synes jeg altså jeg er blevet utæt. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg bare har virkelig MEGET udflåd eller om det er vandet der siver.

Har laver bind testen, som jeg synes bliver forholdsvis hurtigt vådt. Men gør man noget ved det? Når nu der ikke er rigtig andre tegn på fødsel?

Jeg er kun 32+4 henne så det er jo lidt for tidlig at den kommer :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Aabye

Jeg ville da lige give fødegangen et kald hvis jeg var dig.. Bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

21. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Hej piger jeg er lige ano, da jeg har familie på herinde.

Har i nat og hele dagen haft nogle rimelig fredsommelige pluk veer, men her til aften synes jeg altså jeg er blevet utæt. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg bare har virkelig MEGET udflåd eller om det er vandet der siver.

Har laver bind testen, som jeg synes bliver forholdsvis hurtigt vådt. Men gør man noget ved det? Når nu der ikke er rigtig andre tegn på fødsel?

Jeg er kun 32+4 henne så det er jo lidt for tidlig at den kommer :/

Synes du skal kontakte fødegangen for en sikkerhedsskyld....

Hvis bindet bliver så hurtigt tungt og vådt som du siger så er jeg bange for at det er vandet som siver  Men altså jeg kan ikke vide mig sikker men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.  

Vandet kan sagtens sive uden andre tegn på fødsel.

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Okay jeg må nok heller give et kald til dem, jeg frygter bare de vil se mig og da bare er flere timers vente tid ligesom de andre gange jeg har været derude

Anmeld

21. maj 2012

Kløver

jeg ville klart høre fødegangen ad for en sikkerheds skyld, det kan godt være, meget udflåd, men er det vandet, er det jo vigtigt du bliver tjekket
håber ikke det er vandet og du får lov at gå tiden ud

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

jeg ville klart høre fødegangen ad for en sikkerheds skyld, det kan godt være, meget udflåd, men er det vandet, er det jo vigtigt du bliver tjekket
håber ikke det er vandet og du får lov at gå tiden ud

Tak skal du have ved du egentlig hvad der kan ske ved tilfælde af, at det er sviende fostervand?

Anmeld

21. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

Tak skal du have ved du egentlig hvad der kan ske ved tilfælde af, at det er sviende fostervand?

Det eneste jeg ved er at de kan sætte fødslen igang, ved ikke så meget om det, netop også grunden til jeg ville til FG, det kan jo være det er ok, eller at det er fordi du har øget udflåd, eller ikke kan holde på vandet, hvis baby ligger "rigtigt"

skriv endelig update når du ved mere

Anmeld

21. maj 2012

4kløver

Anonym skriver:

Mig bekendt så stopper de det vis der ikke er løbet for meget. Vis du næsten er tom og ikke gå i fødsel sætter de dig igang.

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det eneste jeg ved er at de kan sætte fødslen igang, ved ikke så meget om det, netop også grunden til jeg ville til FG, det kan jo være det er ok, eller at det er fordi du har øget udflåd, eller ikke kan holde på vandet, hvis baby ligger "rigtigt"

skriv endelig update når du ved mere

Det skal jeg nok, tak for svar

Anmeld

21. maj 2012

Mumto3

Anonym skriver:

Hvis det er fostervandet, så skal du føde.

Når der er gået hul på 'ballonen' så kan der komme bakterier ind og give en infektion. Det er lidt forskelligt fra sygehus til sygehus hvor lang tid de giver det. Nogle siger man skal have født inden for 12 timer, andre siger 24 timer, og andre igen siger 48 timer. Men det er altså max 2 dage vi snakker om.

Selvom det måske ikke lyder så lækkert, så vil jeg anbefale dig at lugte til det. Fostervand har en fad lugt.

MEN man kan have rigtig rigtig meget vandligt udflåd når man er gravid, så det behøver slet ikke at være noget!!!!!(men vigtigt at I finder ud af om det er det ene eller det andet!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.