Hvorfor skal jeg tisse konstant??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Clisolka

Tullepigen90 skriver:

Er du blevet undersøgt for Sukkersyge? Hvis man har Sukkersyge skal man også hele tiden tisse.,

Jeps, jeg tænkte på det samme, hvis ikke det skulle være blærebetændelse  Jeg fik konstateret sukkersyge for 3 uger siden, men jeg har ikke skullet tisse hele tiden - så det er ikke for alle det er et symptom på sukkersyge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Lusi

Babymor2010 skriver:

Jeps, jeg tænkte på det samme, hvis ikke det skulle være blærebetændelse  Jeg fik konstateret sukkersyge for 3 uger siden, men jeg har ikke skullet tisse hele tiden - så det er ikke for alle det er et symptom på sukkersyge 

Så lærte jeg noget nyt idag
Jeg troede at det var det mest obligatoriske symptom..

Anmeld

30. maj 2012

Clisolka

Lykke86 skriver:

Så lærte jeg noget nyt idag
Jeg troede at det var det mest obligatoriske symptom..

Hihi ja, man lærer noget nyt hver dag  Jeg har f.eks. ikke haft symptomet med at skulle tisse hele tiden - det er forskelligt fra person til person hvilke symptomer man har. Jeg havde f.eks. kvalme, træt og og mega svimmel  Haha kæresten var bange for at jeg var gravid 

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Jeg troede faktisk også at ALLE med Sukkersyge skulle tisse meget og det var et fast symptom på alle sukkersygepatientet, men så blev jeg da lidt klogere idag

Anmeld

30. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Altså det skal jeg ikke, men det føles sådan, og ja jeg render på toilet hele tiden..
Jeg er ikke gravid, og burde heller ikek kunne være det da jeg lige har haft min mens (den sluttede igår)

Det er ikke noget nyt, men noget der har været der længe, men nu er det faktisk kommet dertil at jeg "drypper" og derfor lugter mine trusser meget af urin på trods af at jeg skifter dem et par gange om dagen (i forsøg på at slippe af med lugten)

Jeg tænker at det kan være blærebetændelse... 

Anmeld

30. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Altså det skal jeg ikke, men det føles sådan, og ja jeg render på toilet hele tiden..
Jeg er ikke gravid, og burde heller ikek kunne være det da jeg lige har haft min mens (den sluttede igår)

Det er ikke noget nyt, men noget der har været der længe, men nu er det faktisk kommet dertil at jeg "drypper" og derfor lugter mine trusser meget af urin på trods af at jeg skifter dem et par gange om dagen (i forsøg på at slippe af med lugten)

Jeg har haft en blærebetændelse der endte med at sætte sig som nyre køkken betændelse. For jeg mærkede ikke noget til det før jeg havde mega ondt i længden. Det endte med en indlæggelse i en uge. Øv bøv. Så afsted til lægen. Om det er blære betændelse eller diabetes så skal det jo bare tjekkes

Anmeld

31. maj 2012

Lusi

Babymor2010 skriver:

Hihi ja, man lærer noget nyt hver dag  Jeg har f.eks. ikke haft symptomet med at skulle tisse hele tiden - det er forskelligt fra person til person hvilke symptomer man har. Jeg havde f.eks. kvalme, træt og og mega svimmel  Haha kæresten var bange for at jeg var gravid 

For 22 år siden da jeg fik det, skulle jeg ihvertfald tisse heletiden.. Og var mega sløv.. Hvis mit blodsukker bliver for højt nu, er det det samme og bare ellers er rigtig skidt tilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.