Hvorfor skal jeg tisse konstant??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.661 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Anonym trådstarter

Altså det skal jeg ikke, men det føles sådan, og ja jeg render på toilet hele tiden..
Jeg er ikke gravid, og burde heller ikek kunne være det da jeg lige har haft min mens (den sluttede igår)

Det er ikke noget nyt, men noget der har været der længe, men nu er det faktisk kommet dertil at jeg "drypper" og derfor lugter mine trusser meget af urin på trods af at jeg skifter dem et par gange om dagen (i forsøg på at slippe af med lugten)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det kan være at du har fået en blærebetændelse. Synes du skal kontakte sin egen læge imorgen så han lige kan stixe din urin for mulig blærebetændelse.

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Det kan være at du har fået en blærebetændelse. Synes du skal kontakte sin egen læge imorgen så han lige kan stixe din urin for mulig blærebetændelse.

Det vil jeg prøve

Har bare altid fået at vide at en blærebetændelse ville gøre ondt, og det gør det ikke ved mig.

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2B

Det kunne godt lyde som en gang blærebetændelse. Ned til lægen med dig og få tjekket din urin

Anmeld

21. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det behøver det ikke altid at gøre. Jeg har haft blærebetændelse og det gjorde ikke ondt på mig. Dog først da jeg kom på pencillin så gjorde det ondt når jeg tissede men tror det havde noget at gøre med at man tisser "betændelsen" ud hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve

Har bare altid fået at vide at en blærebetændelse ville gøre ondt, og det gør det ikke ved mig.

Det behøver det ikke at gøre. De 2 gange jeg har haft det, har jeg ikke mærket noget til det

Anmeld

21. maj 2012

MyLove E

Det gør ikke altid ondt. Jeg havde det nogle gange som barn og det blev først opdaget når det blev så kraftigt at jeg begyndt at bløde. Så det gør ikke altid ondt..

Jeg ville også ringe til lægen i morgen:-):-)

Anmeld

21. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Altså det skal jeg ikke, men det føles sådan, og ja jeg render på toilet hele tiden..
Jeg er ikke gravid, og burde heller ikek kunne være det da jeg lige har haft min mens (den sluttede igår)

Det er ikke noget nyt, men noget der har været der længe, men nu er det faktisk kommet dertil at jeg "drypper" og derfor lugter mine trusser meget af urin på trods af at jeg skifter dem et par gange om dagen (i forsøg på at slippe af med lugten)

Det lyder som blærebetændelse..
Mange siger det skal føles som hvis man tisser glasskår, men jeg er kun kendt med at man skal tisse hele tiden, eller altså at trængen er til det..

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Har du født eller har haft problemer med bækkenbunden ? 

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Er du blevet undersøgt for Sukkersyge? Hvis man har Sukkersyge skal man også hele tiden tisse.,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.