Mislykket vendingsforsøg = PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

kan virkelig godt forstå dig... er nøjagtig på samme måde... der var os snak om pks for mig pga moderkagen lå i vejen for livmoder halsen og da de sagde at det ik blev ks så blev jeg da lidt... øv... men ja hvad nu hvis græsset er grønnere he he...
men de vælger jo heldigvis det der er bedst for barnet og så skal det jo ikke være anderledes

Jeg tror hvis jeg presser mig selv til at tænke i mit absolut klogeste hjørne af hjernen, så tror jeg simpelthen det er lige "slemt" bare på hver sin måde..

Men en alm fødsel er jo at foretrække til enhver tid - og nej lægerne sagde også til mig at de gør det som de finder mest rigtig, og laver ikke KS bare for sjov, det må jeg bare huske på, når tankerne driver over i det mindre kloge hjørne og jeg tænker at græsset må være grønnere på den anden side..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Jeg tror hvis jeg presser mig selv til at tænke i mit absolut klogeste hjørne af hjernen, så tror jeg simpelthen det er lige "slemt" bare på hver sin måde..

Men en alm fødsel er jo at foretrække til enhver tid - og nej lægerne sagde også til mig at de gør det som de finder mest rigtig, og laver ikke KS bare for sjov, det må jeg bare huske på, når tankerne driver over i det mindre kloge hjørne og jeg tænker at græsset må være grønnere på den anden side..

det syntes jeg lyder rigtig fornuftigt
så bliv over i det kloge hjørne de sidste stykke tid og bare glæd dig til at blive den skønneste mor i verden

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

det syntes jeg lyder rigtig fornuftigt
så bliv over i det kloge hjørne de sidste stykke tid og bare glæd dig til at blive den skønneste mor i verden

I will..

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Det er lige præcis det jeg trøster mig med, at jeg så tros alt slipper for det værste fra begge oplevelser..

For det havde formentlig været alternativet, med en igang værende fødsel og så haste haste haste kejsersnit - det er jeg meget glad for jeg undgår nu..

Kan jeg dælme godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.