Ja faktisk så forsøgte de slet ikke, da lægerne vurderede at det simpelthen ikke kunne lade sig gøre.. Gennem hele gravditeten har Jordemødrene haft svært ved at kunne finde hoved og hale i ham - og jeg har heller ikke selv kunnet mærke hvornår han lå hvordan.. Men nu er det også generelt begrænset hvor meget jeg har kunnet mærke ham, pga moderkagen tog det meste af de små fosterbevægelser.. Men så blev jeg da skånet for den ubehagelige oplevelse det er at få lavet dette vendingsforsøg.. Men det er ski lidt mærkeligt at vide at de nu skal skære i mig, og alt det - der er nok jeg skal sætte mig ind i nu.. Håber alt det hormonelle både hos mig og ikke mindst ham går igang, tros det bliver KS.. 
Men for engangs skyld har jeg noget at takke mit høje BMI for, for ellers havde jeg aldrig fået den scanning i forrige uge, hvor de konstaterede at han lå og ligger forkert.. Da de når de mærkede på mig, ville have troede at han stod som han skulle.. Og så havde det jo endt med veer, begyndende fødsel, og så "rødt" AKS..
Men altså nu ved vi at han ankommer den 6/6-12 tidlig om morgenen.. Hvis jeg går i fødsel før, jah så skal jeg bare ringe ind, når veerne er reglmæssige, og så bliver det et "grønt" AKS..
Vildt, uanset hvad så er han her om 16 dage.. 
Anmeld