Str 80-86 Blandet tøj. Fra 5 kr. Opdateres løbende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juni 2012

AnneL

Sabina skriver:

Er jakken solgt??

Nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

AnneL

Sabina skriver:

Er jakken solgt??

Er du interesseret?

Anmeld

27. juni 2012

Angelspot

AnneL skriver:

Opdateret d. 27/6 2012.

Der kommer løbende nye billeder i bunden, så kig gerne en ekstra gang  

Priserne er sat billigt, da jeg bare skal af med tøjet. Men kom gerne med et bud 

Billede 1: T-shirt "Friends" str 86. Brugt få gange, men har lidt vaskefnuller alligevel. Pris ide 5 kr.

Billede 2: Langærmet polo t-shirt fra "H&M". Brugt meget lidt brugt og i rigtig fin stand. Der er også tryk på bagsiden. Str 80. Priside 20 kr.

Billede 3: NEXT vinterjakke i mørkeblå med lyseblåt foer og rib. Ribben på ærmerne er lidt beskidte (ved ikke om det kan gå af i vask) men man ser det ikke rigtig når den er på, da selve jakken går udover (afhængig af armens længde selvfølgelig) foer har lidt fnuller. Str 12-18 mdr / 86. Pris ide 50 kr.

Billede 4: Sommerhat med snøre fra "H&M". Ikke brugt meget. Str 80. Priside 10 kr.

Billede 5: T-shirt fra "Name It". Brugt meget lidt, så standen er faktisk næsten som ny. Rigtig flot! Str 80. Pris ide 25 kr.

Billede 6: Strømper - har også et par mørkeblå, som ikke kom med på billedet. Priside for 4 par 5 kr. Ellers gratis med ved køb af andet.

Billede 7: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 8: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 9: Sommerdragt fra Mee to. Brugt, men stadig i fin stand. priside 25 kr. Str 80.

Billede 10:Kortærmet body fra H&M i rigtig fin stand str 80. Priside 15 kr.

Billede 11: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 12:Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 13: 2 stk. savlesmække. Pris ide 5 kr. for begge. Ellers gratis med ved køb af andet.

Billede 14: H&M polo str 80. Har et par pletter. 5 kr. eller gratis med ved køb af andet.

Billede 15: Langærmet body fra H&M str 86. Fin stand, men brugt. Pris ide 5 kr.

Billede 16: Lego strik str. 80. Fin stand, men brugt. Pris ide 15 kr.

Billede 17:Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Brugt ca 3 gange. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 18: Langærmet t-shirt fra H&M str 80. Brugt, men ser faktisk ud næsten som ny. Priside 20 kr.

Billede 19: Kortærmet body fra H&M str 86. Brugt, men stadig i fin stand. Priside 5 kr.

Jeg vil gerne købe billede 1 og 11. Hvis det ikke er solgt vSender du en ts med konto nr så sender jeg min adresse

Anmeld

27. juni 2012

AnneL

Angelspot skriver:

Jeg vil gerne købe billede 1 og 11. Hvis det ikke er solgt vSender du en ts med konto nr så sender jeg min adresse

Det hele er stadig til salg De 2 ting vejer 160 gram - dvs B-portoen lyder på 21 kr. Du kan få en ting mere med for samme portopris hvis det er.

Sender dig en PB med kontonummer.

Anmeld

5. juli 2012

AnneL

11. juli 2012

Misscbn

AnneL skriver:

Opdateret d. 9/7 2012.

Der kommer løbende nye billeder i bunden, så kig gerne en ekstra gang  

Priserne er sat billigt, da jeg bare skal af med tøjet. Men kom gerne med et bud 

Billede 1: Langærmet polo t-shirt fra "H&M". Brugt meget lidt brugt og i rigtig fin stand. Der er også tryk på bagsiden. Str 80. Priside 20 kr.

Billede 2: NEXT vinterjakke i mørkeblå med lyseblåt foer og rib. Ribben på ærmerne er lidt beskidte (ved ikke om det kan gå af i vask) men man ser det ikke rigtig når den er på, da selve jakken går udover (afhængig af armens længde selvfølgelig) foer har lidt fnuller. Str 12-18 mdr / 86. Pris ide 50 kr.

Billede 3:  Sommerhat med snøre fra "H&M". Ikke brugt meget. Str 80. Priside 10 kr.

Billede 4: T-shirt fra "Name It". Brugt meget lidt, så standen er faktisk næsten som ny. Rigtig flot! Str 80. Pris ide 25 kr.

Billede 5: Strømper - har også et par mørkeblå, som ikke kom med på billedet. Priside for 4 par 5 kr. Ellers gratis med ved køb af andet.

Billede 6: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 7: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 8: Kortærmet body fra H&M i rigtig fin stand str 80. Priside 15 kr.

Billede 9: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 10: 2 stk. savlesmække. Pris ide 5 kr. for begge. Ellers gratis med ved køb af andet.

Billede 11: H&M polo str 80. Har et par pletter. 5 kr. eller gratis med ved køb af andet.

Billede 12: Langærmet body fra H&M str 86. Fin stand, men brugt. Pris ide 5 kr.

Billede 13:  Lego strik str. 80. Fin stand, men brugt. Pris ide 15 kr.

Billede 14: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Brugt ca 3 gange. Str 86. Priside 15 kr.

Billede 15: Langærmet t-shirt fra H&M str 80. Brugt, men ser faktisk ud næsten som ny. Priside 20 kr.

Billede 16: Kortærmet body fra H&M str 86. Brugt, men stadig i fin stand. Priside 5 kr.

Billede 17: Mørkeblå H&M bukser str 80. Fin stand. Priside 10 kr.

hej  

hva skal du ha for billede 

1+5+6+7+9+10+12+14+16 ?? altså alt i 86

leder nemlig efter billigt skiftetøj til min dreng som skal starte i DP i august

Anmeld

11. juli 2012

AnneL

blankholm skriver:

hej  

hva skal du ha for billede 

1+5+6+7+9+10+12+14+16 ?? altså alt i 86

leder nemlig efter billigt skiftetøj til min dreng som skal starte i DP i august

Billede 1 er str 80 ved ikke om du mente billede 2 (jakken) Men de andre ting er der for 70+Porto. Har LIGE født, så kan lige veje det en af dagene også kan vi finde en pris :-)

Anmeld

12. juli 2012

Misscbn

AnneL skriver:

Billede 1 er str 80 ved ikke om du mente billede 2 (jakken) Men de andre ting er der for 70+Porto. Har LIGE født, så kan lige veje det en af dagene også kan vi finde en pris :-)

Hov ups hehe nej det var ik jakken så var det ingen af de 2 :-) men alt det andet, ja det må du meget gerne 

Anmeld

12. juli 2012

AnneL

blankholm skriver:

Hov ups hehe nej det var ik jakken så var det ingen af de 2 :-) men alt det andet, ja det må du meget gerne 

Så er det vejet, det vejer lige over 500 g, dvs 40 kr som b post.

Min søster har dette til salg, prøv lige at se, om der er noget der du kan bruge, for de næste knap 500 g er jo til samme Porto pris, også kunne vi bare sende det samlet

https://www.baby.dk/debat/171730pi1/toej--drenge/12 -aar-8692--drengetoej-samt-unisex--inkl--unisex-fl yverdragt--saelges-billigt-fra-5-kr-.aspx

Anmeld

12. juli 2012

AnneL

blankholm skriver:

Ser lige at du bor i brøndbystrand, jeg bor i Brøndbyøster, så måske du hellere ville hente tøjet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.