AnneL skriver:
Opdateret d. 27/6 2012.
Der kommer løbende nye billeder i bunden, så kig gerne en ekstra gang
Priserne er sat billigt, da jeg bare skal af med tøjet. Men kom gerne med et bud 
Billede 1: T-shirt "Friends" str 86. Brugt få gange, men har lidt vaskefnuller alligevel. Pris ide 5 kr.
Billede 2: Langærmet polo t-shirt fra "H&M". Brugt meget lidt brugt og i rigtig fin stand. Der er også tryk på bagsiden. Str 80. Priside 20 kr.
Billede 3: NEXT vinterjakke i mørkeblå med lyseblåt foer og rib. Ribben på ærmerne er lidt beskidte (ved ikke om det kan gå af i vask) men man ser det ikke rigtig når den er på, da selve jakken går udover (afhængig af armens længde selvfølgelig) foer har lidt fnuller. Str 12-18 mdr / 86. Pris ide 50 kr.
Billede 4: Sommerhat med snøre fra "H&M". Ikke brugt meget. Str 80. Priside 10 kr.
Billede 5: T-shirt fra "Name It". Brugt meget lidt, så standen er faktisk næsten som ny. Rigtig flot! Str 80. Pris ide 25 kr.
Billede 6: Strømper - har også et par mørkeblå, som ikke kom med på billedet. Priside for 4 par 5 kr. Ellers gratis med ved køb af andet.
Billede 7: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.
Billede 8: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.
Billede 9: Sommerdragt fra Mee to. Brugt, men stadig i fin stand. priside 25 kr. Str 80.
Billede 10:Kortærmet body fra H&M i rigtig fin stand str 80. Priside 15 kr.
Billede 11: Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.
Billede 12:Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Aldrig brugt. Str 86. Priside 15 kr.
Billede 13: 2 stk. savlesmække. Pris ide 5 kr. for begge. Ellers gratis med ved køb af andet.
Billede 14: H&M polo str 80. Har et par pletter. 5 kr. eller gratis med ved køb af andet.
Billede 15: Langærmet body fra H&M str 86. Fin stand, men brugt. Pris ide 5 kr.
Billede 16: Lego strik str. 80. Fin stand, men brugt. Pris ide 15 kr.
Billede 17:Langærmet t-shirt. Kollektionsprøve fra Freinds. Brugt ca 3 gange. Str 86. Priside 15 kr.
Billede 18: Langærmet t-shirt fra H&M str 80. Brugt, men ser faktisk ud næsten som ny. Priside 20 kr.
Billede 19: Kortærmet body fra H&M str 86. Brugt, men stadig i fin stand. Priside 5 kr.
Jeg vil gerne købe billede 1 og 11. Hvis det ikke er solgt
vSender du en ts med konto nr så sender jeg min adresse