Str 80-86 Blandet tøj. Fra 5 kr. Opdateres løbende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.805 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

AnneL

Opdateret d. 26/8 2012.

Der kommer løbende nye billeder i bunden, så kig gerne en ekstra gang  

Priserne er sat billigt, da jeg bare skal af med tøjet. Men kom gerne med et bud  

Billede 1: Sommerhat med snøre fra "H&M". Ikke brugt meget. Str 80. Priside 10 kr.

Billede 2: Lego strik str. 80. Fin stand, men brugt. Pris ide 15 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

AnneL

Oppe loppe

Anmeld

29. maj 2012

channie-g

AnneL skriver:

Billede 1: T-shirt "Friends" str 86. Brugt få gange, men har lidt vaskefnuller alligevel. Pris ide 10 kr.

Billede 2: Langærmet polo t-shirt fra "H&M". Brugt meget lidt brugt og i rigtig fin stand. Der er også tryk på bagsiden. Str 80. Priside 20 kr.

Billede 3: NEXT vinterjakke i mørkeblå med lyseblåt foer og rib. Ribben på ærmerne er lidt beskidte (ved ikke om det kan gå af i vask) men man ser det ikke rigtig når den er på, da selve jakken går udover (afhængig af armens længde selvfølgelig) foer har lidt fnuller. Str 12-18 mdr / 86. Pris ide 50 kr.

Billede 4: Sommerhat med snøre fra "H&M". Ikke brugt meget. Str 80. Priside 15 kr.

Billede 5: T-shirt fra "Name It". Brugt meget lidt, så standen er faktisk næsten som ny. Str 80. Pris ide 20 kr.

Eller kom med et bud

hvad siger du til 100 kr inc porto

Anmeld

29. maj 2012

AnneL

channie-g skriver:

hvad siger du til 100 kr inc porto

For alle 5 ting? Hmm - bob bob - syntes måske det er lige i underkanten.

Hvis jeg ligger priserne fra annoncen sammen er der 1 vinterjakke, 1 sommerhat og 3 langærmede bluser for 115 kr. Portoen lyder på 40 kr. som b-post (det vejer 650 g.). Dvs 155 kr. inkl. port. Det er da billigt

Hvis jeg sælger det til dig for 100 kr. inkl. er der blot 60 kr. tilovers når portoen er betalt.

Anmeld

29. maj 2012

channie-g

AnneL skriver:

For alle 5 ting? Hmm - bob bob - syntes måske det er lige i underkanten.

Hvis jeg ligger priserne fra annoncen sammen er der 1 vinterjakke, 1 sommerhat og 3 langærmede bluser for 115 kr. Portoen lyder på 40 kr. som b-post (det vejer 650 g.). Dvs 155 kr. inkl. port. Det er da billigt

Hvis jeg sælger det til dig for 100 kr. inkl. er der blot 60 kr. tilovers når portoen er betalt.

os bare iorden men så springer jeg fra

Anmeld

29. maj 2012

AnneL

channie-g skriver:

os bare iorden men så springer jeg fra

Bare OK

Anmeld

7. juni 2012

AnneL

14. juni 2012

AnneL

21. juni 2012

AnneL

25. juni 2012

Sabina

AnneL skriver:

Der kommer løbende nye billeder i bunden, så kig gerne en ekstra gang Priserne er sat billigt, da tøjet gerne skal have en ny ejermand. Kom gerne med et bud 

Billede 1: T-shirt "Friends" str 86. Brugt få gange, men har lidt vaskefnuller alligevel. Pris ide 10 kr.

Billede 2: Langærmet polo t-shirt fra "H&M". Brugt meget lidt brugt og i rigtig fin stand. Der er også tryk på bagsiden. Str 80. Priside 20 kr.

Billede 3: NEXT vinterjakke i mørkeblå med lyseblåt foer og rib. Ribben på ærmerne er lidt beskidte (ved ikke om det kan gå af i vask) men man ser det ikke rigtig når den er på, da selve jakken går udover (afhængig af armens længde selvfølgelig) foer har lidt fnuller. Str 12-18 mdr / 86. Pris ide 50 kr.

Billede 4: Sommerhat med snøre fra "H&M". Ikke brugt meget. Str 80. Priside 15 kr.

Billede 5: T-shirt fra "Name It". Brugt meget lidt, så standen er faktisk næsten som ny. Str 80. Pris ide 20 kr.

Billede 6: Strømper - har også et par mørkeblå, som ikke kom med på billedet. Priside for 4 par 5 kr.

Billede 7-9: Tommy Hilfiger skjorte. Blå og hvid stribet. Str 86. Rigtig lækker, næsten som ny. Pris ide 80 kr.

Er jakken solgt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.