Fy-skamme at pille testen op fra skraldespanden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

En streg er Ikke altid en streg! Ikke når den kommer efter udløbet tid. Jeg har prøvet at teste meget positiv efter tiden, for så at få min mens senere. Har snakket med fertilitetslæger om det, som nævnte at i nogle test, kan overskudsfarven ligge sig i teststregen, hvorfor du ikke kan regne med testen efter de 5 min.

For den er god nok, men ville ikke regne med noget før du får to streger inden for tiden.

Tak for dit svar.

Jeg regner egentlig heller ikke med at jeg er gravid, men synes jeg har hørt om flere, som har stået i samme situation og ville derfor lige lave en afstemning  

Man har jo lov at være heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Ja det er nemlig det. Men der er åbenbart nogle som har testet positivt efterfølgende 

Krydser fingre for at testen er positiv, om nogle dage 

Anmeld

21. maj 2012

JH12

Jeg har stemt blankt, da jeg synes der mangler nogle svar muligheder.
Men nej jeg har ikke taget en test op af skralde spanden, og jeg vidste faktisk ikke at man ikke måtte

Anmeld

21. maj 2012

Silas&Mille

Har aldrig prøvet at smide en ud for derefter at tage den op igen og kigge på den.

De gange den var positiv kom resultatet inden for få sekunder og har kun taget en test per graviditet  

Har dog taget nogle stykker inden første graviditet, men der var også en periode hvor jeg ikke have mens i mere en 3 måneder.

Anmeld

21. maj 2012

sbs78

Jep det har jeg prøvede. Da jeg ventede min 3 datter, tog jeg en test og den var negativ. Kiggede på den igen efter en time og der var kommet en streg mere, jeg viste ikke hvad jeg skulle tro. Tog en test mere dagen efter og den var fin positiv. Så for mit vedkommen kunne det godt lade sig gøre.

Anmeld

21. maj 2012

Clisolka

Jeg har ikke haft smidt en test ud, for at samle den op senere.... De teste jeg har taget er der kommet 2 store streger inden for få sekunder 

Anmeld

21. maj 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Ja - det må man ikke, men jeg er altså kommet til det alligevel  og der er kommet en streg.
Ved godt at man ikke må regne med den, men tænkte bare på hvor mange som har gjort det samme og bagefter har testet positiv indenfor tidsrammen? 

Jeg testede mig en morgen, og ventede 1 minuts tid, og der var ikke nogen streg, så jeg gik i bad.

Da jeg kom ud af badet var der en streg, og de 4 andre teste jeg tog var positive

Held og lykke med det, håber den er der! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.