Fy-skamme at pille testen op fra skraldespanden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du pillet en test op fra skraldespanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.430 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja - det må man ikke, men jeg er altså kommet til det alligevel  og der er kommet en streg.
Ved godt at man ikke må regne med den, men tænkte bare på hvor mange som har gjort det samme og bagefter har testet positiv indenfor tidsrammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

B&J

har dog kun taget en test i hele mit liv da jeg ventede min dreng så nej det har jeg ikke gjord eller prøvet...

men man siger godt nok man ikke kan regne med den hvis den har lå over det den skal

men man kan jo altid ønske der snart kommer en positiv test

Anmeld

21. maj 2012

Tanjadamgaard

Ja - det må man ikke, men jeg er altså kommet til det alligevel  og der er kommet en streg.
Ved godt at man ikke må regne med den, men tænkte bare på hvor mange som har gjort det samme og bagefter har testet positiv indenfor tidsrammen? 

En streg, er en streg. 

Min læge fortalte mig, at testen forbliver positiv - hvis dette er resultatet.

Da jeg skulle fortælle min kæreste det, havde jeg pakket testen ind og han kom først hjem nogle timer efter jeg havde testet.    

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

En streg, er en streg. 

Min læge fortalte mig, at testen forbliver positiv - hvis dette er resultatet.

Da jeg skulle fortælle min kæreste det, havde jeg pakket testen ind og han kom først hjem nogle timer efter jeg havde testet.    

Men den var jo negativ, da jeg smed den ud 

Jeg tør ikke at tro på det hehe. Prøver igen til weekenden tror jeg 

Anmeld

21. maj 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Men den var jo negativ, da jeg smed den ud 

Jeg tør ikke at tro på det hehe. Prøver igen til weekenden tror jeg 

Ah' okay.. 

Står der på pakke, at resultatet er  helt ugyldig efter de minutter ? 

Anmeld

21. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt ja!
Min test var dog ikk kommet i posen, da den kom tilbage i pakken i stedet for som negativ.. (boede hjemme)

2 dage efter kunne jeg stadig ikke forstå hvor det røde blev af, og kiggede derfor på den igen. Og der var en ekstra streg.
Testede så igen, og der kom to flotte streger!

Jeg tror ikk på at en test kan fremkalde en ekstra streg hvis ikke der er noget i det.. !!

Skal siges jeg har en datter på 3 idag. Og hver gang jeg tester (ønsker ikke flere graviditeter ligenu) lader jeg dem ligge et par dage inden de smutter med skraldemanden

Anmeld

21. maj 2012

Lullaby

Ja tog en og 14 dage efter kunne jeg stå med 3 indenfor tidsarammen

Anmeld

21. maj 2012

nielsen80

En streg er Ikke altid en streg! Ikke når den kommer efter udløbet tid. Jeg har prøvet at teste meget positiv efter tiden, for så at få min mens senere. Har snakket med fertilitetslæger om det, som nævnte at i nogle test, kan overskudsfarven ligge sig i teststregen, hvorfor du ikke kan regne med testen efter de 5 min.

For den er god nok, men ville ikke regne med noget før du får to streger inden for tiden.

Anmeld

21. maj 2012

Alexander&Lærke

Da jeg ventede min datter, kom der også først steger lang tid efter at min var overskredet, så prøvede med en til som også viste svage steger efter flere minutter.  Jeg har kun kunne få steger hvor jeg også har været gravid, har dog kun været det 2 gange men har begge gange taget en 3 stykker bare for at været helt sikker Og steger er det stadig i dag.... Ja jeg har gem dem... Så har de beviserne senere..

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Ah' okay.. 

Står der på pakke, at resultatet er  helt ugyldig efter de minutter ? 

Ja det er nemlig det. Men der er åbenbart nogle som har testet positivt efterfølgende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.