frk andreasen skriver:
jeg får 10.200 og noget udbetalt som forsørger.. men det incl til transprt
hvis du ikke kan holde til det de sender dig ud i kan du kontakte din læge som kan skrive lidt om dine evt skavanker eller sygemelde dig hvis det er helt slemt. jeg var sygemeldt under hele min sidste graviditet pga bækkenløsning.(gik så i skole men kom på kontanthjem pga sygemeldingen) efter barsel fik jeg taget hensyn til mit bækken. nu jeg gravid igen og jeg bliver stadig taget hensyn til. mit bækken er begyndt igen
så mdu må tale med din læge hvis der opstår skavanker.. ellers prøv at tale med din sagsbehandler
mvh tanja 9+6
Okay,
altså det er det samme med mig her, hvis du lige har tid til at lytte så vil jeg meget gerne ha besvaret nogle spørgsmål af dig.. :-)
Jeg var til lægen grundet mit bækken gjorde så forfærdeligt ondt, jeg blev så sygemeldt fra min uddannelse da jeg ikke kunne gennemføre den så, så jeg har netop været oppe og søge kontanthjælp i sidste uge hvor jeg bare skulle sige jeg var sygemeldt, idag har jeg været til noget visitation, hvor jeg sku lave et CV osv, der fik jeg afvide at kommunen lige ville kontakte min læge, og høre om hvor længe jeg var sygemeldt osv, for at de kunne tage en stilling til hvad jeg skulle. Men jeg ved ikke om lægen sygemelder mig resten af graviditeten eller hvordan? Så jeg bliver sikkert smidt ud i noget at lave, men problemet er bare at jeg har så satans ondt, men hvad skal jeg så gøre hvis de sender mig ud i noget når jeg har ondt?
(bær over med mig, er førstegangs kontanthjælpsmodtager)
Anmeld