Babytræf sidste gang - Kom med faste tilmeldinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2009

linemus

Tynen skriver:

Jeg tænkte på om jeg kunne lokke en eller 2 til at tage noget legetøj med (Altså bare en enkelt ting eller noget)
Stella har TOTALT meget ejerfornemmelse i tiden og hvis nu man kunne aflede hende med noget nyt kunne det være at hun ikke ville være så strid hele dagen

Glæder mig dælme!

Jeg ved bare ikke hvad jeg lige skal stille op med "måske´rne" og mad.
Er der nogen bud til hvordan vi griber det så vi ikke står med for lidt mad eller drukner i for meget mad?

Mon ikke Kaufi og Marco finder ud af, om de kan, når det bare var datoen, der skulle tjekkes? Så er der kun to måske'er tilbage - det er jo ikke så galt.

Hvordan vil du gerne vi gør med mad? Skal vi tage lidt med hver, eller har du trang til at komme ud og shoppe mad? Jeg vil stadig gerne sætte mig på kagen (ubehageligt udtryk og absolut ikke bogstaveligt talt) - den voksne af slagsen.

Synes der er lææænge til...

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

linemus

Hvornår synes du forresten, vi skal komme?

Og husk nu, at du også selv kommer, selvom du ikke står på listen

Anmeld

26. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Hvornår synes du forresten, vi skal komme?

Og husk nu, at du også selv kommer, selvom du ikke står på listen

Jamen kan I ikke bare komme dumpende efter kl. 9-930?
Vi keder os alligevel når vi er stået op

Dagplejernes legeplads ligger faktisk 200 meter fra vores hus, har jeg lige erfaret, så hvis de kommer til at kede sig indendørs, kan vi bare smutte derop en tur.
.. Altså vi har jo også den der jungle vi bare kan gå ud i, men ved ikke om der bliver rift om de (kun) 2 gynger vi har

Anmeld

26. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Mon ikke Kaufi og Marco finder ud af, om de kan, når det bare var datoen, der skulle tjekkes? Så er der kun to måske'er tilbage - det er jo ikke så galt.

Hvordan vil du gerne vi gør med mad? Skal vi tage lidt med hver, eller har du trang til at komme ud og shoppe mad? Jeg vil stadig gerne sætte mig på kagen (ubehageligt udtryk og absolut ikke bogstaveligt talt) - den voksne af slagsen.

Synes der er lææænge til...

- Line

Jamen det kan da godt være at det er nemmest at alle bare har lidt med?
Ellers bliver det nok lidt unfair for dig som bager kager og for den (Var det Loggi??!) der ville bage boller.

Anmeld

26. april 2009

Kaufie

Har endelig set denne mens jeg kunne få fat i manden, så jeg kunne huske at få clearet om han havde lavet planer - og det har han ikke!!

Så William og jeg vil gerne komme - og tager gerne noget med..... Både legetøj og mad....

Anmeld

26. april 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Har endelig set denne mens jeg kunne få fat i manden, så jeg kunne huske at få clearet om han havde lavet planer - og det har han ikke!!

Så William og jeg vil gerne komme - og tager gerne noget med..... Både legetøj og mad....

Weeee! FEDT!
Dig har jeg vist heller ikke set IRL før, vel?

(Sorry, vedhængende ammehjerne you know )

Anmeld

26. april 2009

Tynen

kommer:

Tynen og Stella (Til ære for Line )
Loggi og Tiffeliffen
Kalaha og Arthur
Line og Nanna + Sine
Nadi og Oliver
MariaE og William + Victoria
Bette og Mikkel
Grynt og Freja
Kaufi og William

evt.:
Marie
Marco
Joan

Anmeld

26. april 2009

Kaufie

Tynen skriver:

Weeee! FEDT!
Dig har jeg vist heller ikke set IRL før, vel?

(Sorry, vedhængende ammehjerne you know )

Nope rigtig nok husket - jeg har kun været med en enkelt gang hos IVF.

Men glæder mig til at se jer alle igen/for første gang. Man føler jo man kender jer lidt på forhånd...

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

kommer:

Tynen og Stella (Til ære for Line )
Loggi og Tiffeliffen
Kalaha og Arthur
Line og Nanna + Sine
Nadi og Oliver
MariaE og William + Victoria
Bette og Mikkel
Grynt og Freja
Kaufi og William
Marie og Freja + Malte
evt.:
Marco
Joan

Sådan! Vi er klar.

I skulle have set hvordan mandens øjne lyste op da jeg spurgte om det var ok at jeg tog begge børn og forlod landsdelen for en dag...

Vi ses!

Anmeld

27. april 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Sådan! Vi er klar.

I skulle have set hvordan mandens øjne lyste op da jeg spurgte om det var ok at jeg tog begge børn og forlod landsdelen for en dag...

Vi ses!

Uhhhhhh sweet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.