Puhhhh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Nu er jeg hoppet i skyggen på vores terrasse men en kold smoothi

Nej det er så hård og sidde på gulvet

god plan... vi har skygge i haven nu... solen står lige ind på vores lille have fra morgenstunden til kl. 16 og så er der aften skygge... skal ud og nyde den om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Kay

Loa skriver:

Kan godt huske følelsen....

Fødte selv på den allervarmeste dag i 2010  

Men syntes faktisk mærkeligt nok, at det var endnu værre efter jeg havde født, fordi man skulle have sådan en lille baby klæbende på en hele tiden

Lyder fornuftigt med badebassin  
Ellers har vi pool i haven hvis det er  

uhhhhhh..... pool  elllsker vand!

Anmeld

21. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Jeg har et have basisen så du kommer bare, så ka vi begge sidde og ligne et par svedige flodhestes!! Og ps jeg har fryseren fuld af is vh stine

super godt tilbud hvor skal jeg finde vej hen??

Anmeld

21. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Hé Hé det er faktisk også det jeg har brugt det sted jeg har brugt det meste af dagen! Bare lidt ærligt at solen nu står lige på til aften, så der når at blive mega varmt til natten!! Vh stine

så kan du komme hjem til mig... her er solen væk fra haven kl 16

Anmeld

21. maj 2012

frk-stoltze

StineW79 skriver:

Hé Hé det er faktisk også det jeg har brugt det sted jeg har brugt det meste af dagen! Bare lidt ærligt at solen nu står lige på til aften, så der når at blive mega varmt til natten!! Vh stine

Puha ja vores soveværelse er også vare rigtig varmt, men det er bare dejlig afslappende og roligt deroppe 

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

super godt tilbud hvor skal jeg finde vej hen??

Gjellerup, ved herning ( Jylland ) 

Vi fællede alle de træer som stod og skyggede for vores have for nogle år siden. Alt sol var væk kl 16 fordi de var så store. Nu har vi sol i haven hele dagen og det er så dejligt! Har plantet frugttræer i stedet og invisteret i et par gode paracoller. Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Gjellerup, ved herning ( Jylland ) 

Vi fællede alle de træer som stod og skyggede for vores have for nogle år siden. Alt sol var væk kl 16 fordi de var så store. Nu har vi sol i haven hele dagen og det er så dejligt! Har plantet frugttræer i stedet og invisteret i et par gode paracoller. Vh stine

uhh der er godt nok langt hvis jeg skal helt der over

vi har kun en lille have til vores rækkehus og den vender sådan at solen er væk bag husene kl 16

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

uhh der er godt nok langt hvis jeg skal helt der over

vi har kun en lille have til vores rækkehus og den vender sådan at solen er væk bag husene kl 16

Ja så er der ik andet at gøre, end at du må ud og investere i et soppebacien!! Haven ka i jo nok ik vende. Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

JonTri

Kay skriver:

er de store nok til at der kan sidde en flodhest i??

ihhh vi har ik klima i bilen... så den er også bare varm...

Hmm jeg ville nok aldrig få røven derfra igen... Med som fodbad!

Anmeld

21. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja så er der ik andet at gøre, end at du må ud og investere i et soppebacien!! Haven ka i jo nok ik vende. Vh stine

tror jeg også... nej men håber på at når vi får en nummeret stører at haven vender bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.