Puhhhh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.761 visninger
74 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2012

Kay

Kun mig der har det varmt???

føler mig godt nok ekstra stor her i varmen... sveder som jeg ved ikke hvad... kunne gå i bad flere gange om dagen og skifter tøj flere gange om dagen

hvordan bliver det ikke når det bliver varmere???

overvejer virkelig at købe et lille bade basin og havde stående i haven  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

OktoberMor

Kay skriver:

føler mig godt nok ekstra stor her i varmen... sveder som jeg ved ikke hvad... kunne gå i bad flere gange om dagen og skifter tøj flere gange om dagen

Åh gud... hvor lyder du så meget som jeg..  

Jeg har siddet i 30 min på altanen, gik så ind og skiftet fra gemascher til shorts, men gud hvor sveden løber ned af mig.  

Ja stakkels os når vi bliver endnu "Tykkere" og med alt den dejlige sol.. Puha... Har lige fået bældet 3L vand, og er stadig stegende varm.. 

Har nu sat vores ventilatorpropel ud på altanen så den puster luft direkte på mig.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Kay skriver:

Kan skisme godt forstå dig, husker tydeligt hvor meget jeg hadede sommeren.. Jeg købte en kæmpe stor harems buksedragt ude stropper
også sad jeg iden i et skygge hjørne med min flaske vand der havde været i fryseren også sådan en lille blæser, puha..

Du må ud og invistere i et badebassin og en kæmpe parasol så du kan sidde der og sumpe Sender en kølig brise din vej

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Altså der er vamt.. Men sveder ikke sådan heeellt villdt .. 

Tror du ikke det er de ekstra kilo der gør det ?  

Anmeld

21. maj 2012

Kay

lillemor92 skriver:

Åh gud... hvor lyder du så meget som jeg..  

Jeg har siddet i 30 min på altanen, gik så ind og skiftet fra gemascher til shorts, men gud hvor sveden løber ned af mig.  

Ja stakkels os når vi bliver endnu "Tykkere" og med alt den dejlige sol.. Puha... Har lige fået bældet 3L vand, og er stadig stegende varm.. 

Har nu sat vores ventilatorpropel ud på altanen så den puster luft direkte på mig.

sådan en må jeg eje...

ej... er nød til at køre i netto om lidt... må bare ha noget saft... ellers overlever jeg ik dagen...

Anmeld

21. maj 2012

Kay

Månsson skriver:

Kan skisme godt forstå dig, husker tydeligt hvor meget jeg hadede sommeren.. Jeg købte en kæmpe stor harems buksedragt ude stropper
også sad jeg iden i et skygge hjørne med min flaske vand der havde været i fryseren også sådan en lille blæser, puha..

Du må ud og invistere i et badebassin og en kæmpe parasol så du kan sidde der og sumpe Sender en kølig brise din vej

tak... ja for det er for varmt at være inde... og der er for meget sol til at være ude...

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Kay skriver:

tak... ja for det er for varmt at være inde... og der er for meget sol til at være ude...

Du må gerne låne min kølige kælder Sunlolly is ku måske være et hit

Anmeld

21. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Altså der er vamt.. Men sveder ikke sådan heeellt villdt .. 

Tror du ikke det er de ekstra kilo der gør det ?  

jo helt sikkert.... en megte varm flodhest her...

Anmeld

21. maj 2012

Kay

Månsson skriver:

Du må gerne låne min kølige kælder Sunlolly is ku måske være et hit

har spist 3 i dag... og kom hjem fra glukose belastning 11.30

tror jeg skal havde købt lidt saft... for er ved at kløjes i vandet...

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jo helt sikkert.... en megte varm flodhest her...

Puhha,.. Du må ud og have sådan et mini badebassin  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.