Hvor mange bamser har jeres børn i sengen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. april 2009

linemus

Signe har lige nu 7 bamser derinde. De fem er fra i går, og så fandt hun lige en mere i stuen (Bammas = Bamse fra Bamses billedbog), og så lå der lige en mere i en stol, som også skulle med i seng. Det ender med hun ikke kan være der selv... Hm... jeg kan høre mig selv blive til min mor: "Skal jeg ikke lige sætte dem ned på gulvet, du kan jo ikke være i sengen mere"... "Neeeej, mor, så bliver de bare kede af det". Hun har det vist ikke fra fremmede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

ka li ja

hahaha det var en go slat
arthur har en stor blå plastik sparergris!!(JA) og min gamle puttehund fra da jeg var barn, og hans pude(det samme som en bamse for han sover ikke på den)

og alexander sover med hans pude(en lille) på en pude(en alm stor)

Anmeld

21. april 2009

linemus

Nå ja, ud over alle bamserne har hun så TO spille-dimser på sengekanten, der helst skal spille i munden på hinanden, en babydyne foldet sammen med hovedpuden ovenpå, samt hendes juniordyne, der godt nok bruges til dyne - i hvert fald den første halve time, indtil hun kaster sig ned oven i den.

Anmeld

21. april 2009

Loggidut

haffelaffen, og dens babyhaffelaf som hun tvang sin far til at købe til hende

Anmeld

21. april 2009

Juniors mor

2 stks.: Tooey, en koalabjørn, som er opkaldt efter en australsk øl! Og Ælling, som er en lille blød ælling, som er så slidt og beskidt, at det ligner den har været druknedøden nær flere gange, men den KAN ikke undværes (og heller ikke vaskes ren.....)
Derudover er der to hovedpuder og en juniordyne - samt en spillebamse på kanten af sengen, som der bliver revet lidt i inden hun ligger sig til at sove

Anmeld

21. april 2009

ivfmarie

Hva er der IKKE i den seng!??

Idag ligger han sammen med to sutteflasker, to dyner, en håndfuld bamser, to bøger (én med traktorlyd), en plastiktraktor, en sko(!?) og en nøglering...

Og jeg lover jer - hvis jeg så meget som flytter én lille bitte ting, så vågner han og skælder ud!

marie

Anmeld

21. april 2009

Tynen

4 bamser, 9 sutter og en bog der har været væk in ages dukkede op da jeg tømte sengen igår

Anmeld

21. april 2009

Rasmine

Razz har en million, milliard bøger, et par sutter, 1 stk. hovedpude UDEN betræk, 2 dyner og så sådan et rat med billyde, dyt dyt, båt, ambulancelyd osv.

Hvis Mille lige synes det er sjovt, har han 20 bamser i sengen...

Anmeld

21. april 2009

Mie A

Simon vil helst ikke have bamser i hans seng. Han vil bare have sin dyne... Han elsker sin dyne

Anmeld

22. april 2009

Millebasse

Bastian har sin elskede Lotte (en slaskehest med ris diverse steder) som absolut ikke kan undværes! Så har han 4 andre bamser, tonsvis af sutter, en godnatelefant hængende på kanten, sin pude og hans elskede dyne

Igår ville han have cykelhjelmen med i seng og i forgårs en gammel bil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.