Hjælp mig lige med et historie-plot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. april 2009

linemus

Jeg gad ikke læse for Sebastian til aften, så jeg lå bare og fandt på en historie om ham (en prins) og hans to venner (en giraf og en æbleslange). Nu er vi kommet til, at de alle tre er ude og bade i søen, og han vil selvfølgelig gerne høre videre imorgen. Så kom lige med jeres bedste fantasi-idéer, for det her bliver vist et længerevarende projekt

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Loggidut

jammen den historie kender jeg...

det er den der hvor de finder en båd og sejler ud på søen, og da de kommer derud falder de i vandet, de svømmer helt ned på bunden af søen, hvor de møder krabben Kalle, den er så flink at den invitere dem til fest, en rigtig krabbe piratfest, hvor de spiser tangspaghetti og danser med søhestene, og for det ikke skal være løgn møder de kong Åge, ham der bestemmer over alle dem som bor i søen.
Da de kommer op er der ved at være aften, og de må skynde sig at ro ind til kanten af søen igen, fordi deres mor står og kalder på dem...

det er da den historie...er det ikke?

jeg mener bestemt det er den historie jeg har hørt før!

Anmeld

21. april 2009

Astrid P

De skal da i Legoland! Eller i Tivoli... Så er der en masse aktiviteter man kan fortælle om at de laver.

Anmeld

21. april 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

det er den der hvor de finder en båd og sejler ud på søen, og da de kommer derud falder de i vandet, de svømmer helt ned på bunden af søen, hvor de møder krabben Kalle, den er så flink at den invitere dem til fest, en rigtig krabbe piratfest, hvor de spiser tangspaghetti og danser med søhestene, og for det ikke skal være løgn møder de kong Åge, ham der bestemmer over alle dem som bor i søen.
Da de kommer op er der ved at være aften, og de må skynde sig at ro ind til kanten af søen igen, fordi deres mor står og kalder på dem...

jo det er den!!
jeg hørte den tit da jeg var barn!

Anmeld

21. april 2009

Astrid P

linemus skriver:

Jeg gad ikke læse for Sebastian til aften, så jeg lå bare og fandt på en historie om ham (en prins) og hans to venner (en giraf og en æbleslange). Nu er vi kommet til, at de alle tre er ude og bade i søen, og han vil selvfølgelig gerne høre videre imorgen. Så kom lige med jeres bedste fantasi-idéer, for det her bliver vist et længerevarende projekt

- Line

Måske skal de møde et lillebitte mor-egern?

Anmeld

21. april 2009

linemus

Astrid P skriver:

Måske skal de møde et lillebitte mor-egern?

Ja, helt bestemt. Det er da en af verdens bedste historier, synes du ikke Astrid

Anmeld

21. april 2009

linemus

Loggidut skriver:

Ja, det er lige præcis den! Så er morgendagens fortælling reddet Genialt Loggi.

Anmeld

21. april 2009

Astrid P

linemus skriver:

Ja, helt bestemt. Det er da en af verdens bedste historier, synes du ikke Astrid

Jeg har aldrig i mit livslange liv hørt så skøn en historie som historien om det lillebitte mor-egern. Kalaha har simpelthen den bedste fortællestemme i verden!

Anmeld

21. april 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

Jeg har aldrig i mit livslange liv hørt så skøn en historie som historien om det lillebitte mor-egern. Kalaha har simpelthen den bedste fortællestemme i verden!

hahahaa hvor er i søde!!!
men egern historier går man aldrig galt i byen med

Anmeld

21. april 2009

Rasmine

Loch Ness!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.