Hvor sover jeres 1-aarige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Clisolka

Min datter sover i sin tremmeseng i vores soveværelse - hun er 19 mrd nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

MorDk

Vores dreng sover på eget værelse og det har han gjort læææænge!

Anmeld

21. maj 2012

MortilCilas

KissMe skriver:

Jeg har en dejlig datter der lige er fyldt et aar. Jeg har ikke vaeret sammen med hendes far siden foer hun blev foedt, men i stedet er jeg saa heldig at jeg har min far, farmor og fem broedre der hjaelper mig.

Mine broedre er alle glade for deres lille niece, isaer de to aeldste. Jungsu, min storebror, er som en far for hende og da hun var ni maaneder flyttede hun permanent ind paa hans vaerelse. Vi havde svaert ved at faa hende til at sove om natten, men nu sover hun igennem HVER NAT....

Min mormor hoerte om det om siger at det er forkert af os at lade hende sove hos ham - enten skal Heesun sove paa mit vaerelse eller ogsaa saa skal hun have sit eget. Hverken min far eller farmor kan se noget forkert i det, men i Korea er det ikke unormalt at soeskende, eller endda foraeldre og boern, sover i samme vaerelse...

Men er det forkert?...

Cilas er snart 1½ år, og han sover stadig på mit værelse. Bliver puttet i min seng men vågner ofte og skal over i min midt om natten

Anmeld

21. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Babymor2010 skriver:

Min datter sover i sin tremmeseng i vores soveværelse - hun er 19 mrd nu 

Det gør min søn også og han er også 19 måneder )

Anmeld

21. maj 2012

2babygirls

Madeleine kom på eget værelse da hun var 3.5mdr, og det fungere fint.
Når hun er skidt kommer hun ind til os at sove.

Anmeld

22. maj 2012

KissMe

raca skriver:

hvad er problemt?

at det er en lille pige der sover ved en dreng? og at din mor måske har svært ved at se ham som ansvarlig nok..

eller er det kønsrollerne der spiller ind?

jeg syntes helt klart børn der har behov for det har krav på en voksen at sove med..

min mor har intet imod at hun sover paa Jungsu's vaerelse... Det er min mormor der har noget imod det.....

Jungsu fylder snart 29 saa jeg kan ikke se at det skulle vaere det der er problemet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.