Hvor sover jeres 1-aarige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

KissMe

Jeg har en dejlig datter der lige er fyldt et aar. Jeg har ikke vaeret sammen med hendes far siden foer hun blev foedt, men i stedet er jeg saa heldig at jeg har min far, farmor og fem broedre der hjaelper mig.

Mine broedre er alle glade for deres lille niece, isaer de to aeldste. Jungsu, min storebror, er som en far for hende og da hun var ni maaneder flyttede hun permanent ind paa hans vaerelse. Vi havde svaert ved at faa hende til at sove om natten, men nu sover hun igennem HVER NAT....

Min mormor hoerte om det om siger at det er forkert af os at lade hende sove hos ham - enten skal Heesun sove paa mit vaerelse eller ogsaa saa skal hun have sit eget. Hverken min far eller farmor kan se noget forkert i det, men i Korea er det ikke unormalt at soeskende, eller endda foraeldre og boern, sover i samme vaerelse...

Men er det forkert?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Koen.

Jeg vil sige at i skal gøre det der er tryggest for din datter og ja det er jo tydeligvis at sove hos din bror så skidt med hvad andre siger

Anmeld

21. maj 2012

Janni.

I skal da lade hende sove hvor hun har det bedst, hvis din bror (som jeg tolker det) ikke har noget imod det.

Anmeld

21. maj 2012

Marts<3

Først tænkte jeg hmmm... Men tænker jeg mig lidt om, så lyder det ikke så galt igen:-) Jeg kommer selv fra en familie hvor vi er tætte. Så det kunne ligevel været sket i min familie. Hvis din datter er tryk og sover igennem, så kan det ikke være anderledes:-) Det må være dejligt at have sådan en familie...

Anmeld

21. maj 2012

Plysbjørnen

KissMe skriver:

Jeg har en dejlig datter der lige er fyldt et aar. Jeg har ikke vaeret sammen med hendes far siden foer hun blev foedt, men i stedet er jeg saa heldig at jeg har min far, farmor og fem broedre der hjaelper mig.

Mine broedre er alle glade for deres lille niece, isaer de to aeldste. Jungsu, min storebror, er som en far for hende og da hun var ni maaneder flyttede hun permanent ind paa hans vaerelse. Vi havde svaert ved at faa hende til at sove om natten, men nu sover hun igennem HVER NAT....

Min mormor hoerte om det om siger at det er forkert af os at lade hende sove hos ham - enten skal Heesun sove paa mit vaerelse eller ogsaa saa skal hun have sit eget. Hverken min far eller farmor kan se noget forkert i det, men i Korea er det ikke unormalt at soeskende, eller endda foraeldre og boern, sover i samme vaerelse...

Men er det forkert?...

Mine sover på deres egne værelser, og det har de gjort siden de var 6 mdr...

Anmeld

21. maj 2012

raca

hvad er problemt?

at det er en lille pige der sover ved en dreng? og at din mor måske har svært ved at se ham som ansvarlig nok..

eller er det kønsrollerne der spiller ind?

jeg syntes helt klart børn der har behov for det har krav på en voksen at sove med..

Anmeld

21. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe
KissMe skriver:

Men er det forkert?...

Min datter sover ved siden af mig

Anmeld

21. maj 2012

JonTri

Min store på 4 sover ved siden af vores seng. Den lille på 1 år, sover på sit værelse. Som regel sover han hele natten, men vågner han kommer han ind til os. Næste skud på stammen skal der også laves plads til. Håber den store udsluser sig selv.

Børn har krav på tryghed uanset!

Anmeld

21. maj 2012

Maja_4000

Hvis det er det de begge vil , så kan jeg ikke se noget galt i det
Her har Caroline sovet i sin egen seng næsten fra dag 1 .. I starten var det dog i slyngevugge (:

Anmeld

21. maj 2012

modesty

Så længe alle er glade og tilfredse er det da helt fint. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.