Den værste mor... Det er MIG! :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Mie A

Sikke en dag!!
Skulle lave grød til Lærke her til middag og da hun ikke vil ligge på sit legetæppe tager jeg hende op - da grøden er færdig skal den over i en tallerken og så står den på bordet og køler af... I dag tænkte jeg mig bare ikke om! Så da jeg tager tallerkenen og stiller på bordet, griber Lærke ud efter den og får hele sin hånd ned i den !! Hun skreg op... pyhaaa får sgu helt tårer i øjnene bare ved at skrive det. Jeg gik fuldstændig i panik... men tog dog hendes hånd ind under rindende vand. Ringede grædende til Steffen og spurgte hvad jeg skulle gøre. Han sagde at jeg selvfølgelig skulle ringe til lægen. Fik ringet til lægen, som næsten ikke kunne forstå hvad jeg sagde. Dels fordi jeg tudede og så også fordi Lærke skreg. Fik at vide at jeg skulle holde det under vand og hvis jeg blev bange, måtte jeg ringe 112 - Jeg måtte endelig ikke køre med hende med det samme, da det skulle holdes under vand. Ringede igen til Steffen, som slet ikke forstod hvad jeg sagde - han skyndte sig så hjem. Da han kom hjem var hendes hånd helt fuldt med vabler og hun rystede og skreg... Jamen det var simpelthen så frygtelig.
Steffen fik heldigvis lidt ro på situationen. Han er bare så god i stressede situationer. Hvor jeg bare er såååå dårlig!
Vi tog derefter ned til lægen. De var så søde og prøvede at forklare mig at det ikke var farligt og hun nok skulle komme over det og at jeg jo ikke havde gjort det med vilje. Men jeg tudede bare hele tiden...
Hun fik lagt en forbinding og i morgen skal vi prikke hul på de vabler der ikke selv er sprunget... Eller farmand skal. Det kan jeg bare ikke!
Da vi kom hjem sov hun 3 timer og har været glad som hun plejer siden.
Hvem skulle have troet at risgrød kunne være så farligt!!

I får lige lidt billeder af en lille tøs med en forbrændt hånd i forbinding.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Lise

Nej da, hvor uheldigt!!! Kom sgu selv til at tude da jeg læste det...

Men hun ser glad og dejlig ud på billederne, så mon ikke den bliver god igen?

Anmeld

21. april 2009

linemus

Åha, stakkels jer. Jeg får helt tårer i øjnene bare af at læse det, og du stod midt i det hele. Selvfølgelig gjorde du det ikke med vilje! Vi har jo allesammen lavet nogle tanketorsk ind imellem - nogle gange går det heldigvis godt, andre gange gør det bare ikke. Hun ser skam ud til at have glemt det hele igen, den bette lækkerbidsken

Stort knus Line

Anmeld

21. april 2009

birgittemarie

Ej, dit stakkels menneske!! Og du er ikke spor nogen dårlig mor!
Men puuuuuha, hvor kan jeg sætte mig ind i dine følelser!

Jeg kom til at tænke på en gang, hvor Nova Maria faldt og slog læben, hvor jeg slet ikke kunne foretage mig noget fornuftigt, men bare tudede i vildensky og den reaktion var næsten værre for mig at takle end hendes lille flænge i læben bagefter.
Jeg havde godt nok forestillet mig, at jeg var i stand til at være lidt mere nyttig og fattet i sådan en situation og så var jeg bare sådan et tudetræ, der nærmest endte med at kræve mere hjælp end min stakkels lille pige.

Men op med humøret, søde Mie, det kunne virkelig være sket for alle. Det kunne i hvert fald fint være sket for mig!

Stort knus og god bedring til den lille Lærkehånd.

Birgitte

Anmeld

21. april 2009

ivfmarie

Årh stakkels søde Mie-mor! Du må ikke bebrejde dig selv - sådan nogen dumme ting sker bare engang imellem.
Nu har jeg luret på billederne, og hun ligner bestemt ikke én der bærer nag!! Fuck hun er lækker, Mie!!

Jeg håber at du kommer over din "dårlig mor"-fornemmelse. Det er du ikke!

Knus Marie

Anmeld

21. april 2009

Rasmine

Fy for pokker da.
Op med humøret, mon ikke vi alle har lavet ét eller andet i den stil?
Du må jo trøste dig med at der jo ikke skete noget alvorligt, altså noget som hun får mén af.

Anmeld

21. april 2009

Anja

Puha, sikke en forfærdelig oplevelse !

Jeg havde også tudet helt vildt og sikkert også følt mig skyldig og som en dårlig mor MEN det er du altså ikke. Det var et uheld, et af de værre, men sådan kan det altså gå. Lærke har helt sikkert tilgivet dig forlængst, for uanset hvad, så er moar bare den bedste i verden

Håber hun heler hurtigt.

Og forresten, sikke stor hun er blevet ! Vi må altså snart finde tid til den kop kaffe så de to tøser kan se hinanden lidt an

Anmeld

21. april 2009

Mary

Åhada, sikke noget!! Men hvor ser hun dog kær og dejlig ud med den der lille forbinding, og hun ser bestemt også glad ud, så jeg tror du for længst er tilgivet Men jeg kan nemt sætte mig ind i dine tanker og din reaktion! Heldigvis heler det jo fint igen.

Knus Maria.

Anmeld

21. april 2009

Loggidut

Jammen dog søde Mie...rolig nu, sådan noget gør man jo ikke med vilje!
Det er jo for pokker det der sker!

Men hvor ser hun ud til at tage det pænt! Hun er sgu en sød pige!

du får den største knuser af mig, for jeg har godt nok ondt af dig, jeg kan virkelig godt forstå du var bange og ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.