Anonym skriver:
Jeg søger nogle der har erfaring med at have en nyfødt og studere.
Lige nu "leger" vi med tanken om at vi skal have en mere, engang efter min næste praktik. På det tidspunkt skal jeg være på skole et helt år, men det er kun 3 dage om ugen. Til at starte med kan jeg godt have den lille med og så har vi snakket om at far måske kunne tage noget barsel når den blev lidt større.
Lyder det som en idé der er helt hen i vejret eller, vil jer der har haft en nyfødt og stadigt læst mene det godt kunne lade sig gøre.
Håber der er nogle der vil hjælpe mig da det er noget vi går og tænker meget over. 
hej
det er lidt sjovt at læse dit indlæg da jeg står i samme situation som dig jeg har en datter på 17 mdr. og skal i gang på 3. semester på pæd. udd. vi snakker om at få en lille mere i slutningen af 4. semester hvor planen så ville være være at holde ferie i 3 mdr. og så starte op igen til august hvor vi skal lave projekt. der er kun optag 1 gang om året og jeg synes 1 års barsel er lang tid.
hvis vi venter 1 år mere er jeg gravid i min sidste praktik og har en nyfødt når jeg skal til de sidste 4 eksamener som jeg tror i forvejen er meget krævende.
en grund mere til at jeg ikke vil holde lang barseler min studiegruppe har en fantastisk studiegruppe og vil gerne fortsætte i den.
hvis vi venter tiljeg er færdig kommer der til at blive 4 år imellem dem og det synes jeg er lang tid 
det med fødselskliptrorjeg nu du skal tjekke igen da jeg er ret sikker på at du kan få klip igen, jeg fik 8 ekstra klip da jeg startede 5 mdr efter min datters fødsel 
jeg er nysgerrig efter at høre hvad du/i er kommet frem til 
mvh trine
Anmeld