Hjælp: hvad er dette her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Ilya

LR85 skriver:

Du har da købt den fineste sovedragt, og tro mig, den kan virkelig være god.

De små børn sparker hurtigt dynen af, og fryser. Så du lægger dit barn i den der, kun med langærmet body eller lign (alt efter årstid) og så kan de sparke og vende sig så meget de vil uden a blive kolde.

det eneste er, a min erfaring er at de ikke vil bruge den når først de er begyndt a kunne rejse sig og sådan, da den nedsætter bevægeligheden.

Men har brugt den meget fra 0-1 år.

Tak for det fine svar!

Og godt at vide, jeg ikke har købt katten i sækken.

Den bliver jeg glad for, lyder det til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Ilya

Ciss skriver:

Jeg hørte engang på et talk show, at den slags soveposer får babyen til at falde lettere i søvn og sove roligere.... men jeg aner jo ikke, om det er korrekt, eller hvormeget ekspertise vedkommende havde. Men det ville da ikke være dårligt, om det passer....

Nej det kunne da være super lækkert! Tak for svar.

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Omonigho skriver:

Præcist! Det er en sovedragt/sovepose, og den er GULD VÆRD!

Har selv brugt dem til alle 3, da de altid har sparket dynen af eller viklet sig ind i den.... Så nu da jeg venter nr 4 har jeg dem i alle størrelser!

Et godt køb af en uundværlig ting efter min mening. 

Det lyder godt! Tak for svar.

Og helt enig! Jeg kan blive helt ekstatisk, hvis jeg finder en lækker vare til en særdeles billig pris. Ret primitivt egentlig... hihi

Anmeld

21. maj 2012

Kløver

Jeg vil også mene det er en sovepose, istedet for dyne, den er rigtig fin, og tror egentlig lommen bare er til pynt,men kan også være den har den funktion, at den er åben indeni, så man kan folde lommen rundt, så posen bliver åben, og derved forlænger brugstiden

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Maja84 skriver:

Jeg vil også mene det er en sovepose, istedet for dyne, den er rigtig fin, og tror egentlig lommen bare er til pynt,men kan også være den har den funktion, at den er åben indeni, så man kan folde lommen rundt, så posen bliver åben, og derved forlænger brugstiden

Det ville være rigtig smart, hvis det hang sådan sammen! 

Desværre er det bare en lillebitte lomme, så du har nok ret i, den bare er til pynt.

Anmeld

21. maj 2012

Nemesis

uhh en fin sovepose! Her har vi være SÅÅÅÅÅ glade for vores og er rigtig kede af at hun nu er vokset ud af den.

Har brugt den fra 9 mdr og her til marts hvor hun var 2,3 år.

:-) Sisse

Anmeld

21. maj 2012

Eliza

den ene lomme er til en kold bajer. den anden til en pakke rød cecil

ved det faktisk ik, men fin er den... lommer kan man aldrig få for mange af

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Eliza skriver:

den ene lomme er til en kold bajer. den anden til en pakke rød cecil

ved det faktisk ik, men fin er den... lommer kan man aldrig få for mange af

Det passer sq meget godt med pladsen i forhold til en pakke Cecil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.