Hjælp: hvad er dette her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Ciss

Ilya skriver:

Nemmerlig, det klarer de vist øjensynligt ganske fint selv! Når de bliver lidt ældre i hvert fald... 

Ja, man lærer hurtigt at kontrollere lommerne, før tøjet ryger i vaskemaskinen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Mussen2

Ciss skriver:

Ja, man lærer hurtigt at kontrollere lommerne, før tøjet ryger i vaskemaskinen...

Det lærte jeg på den hårde måde efter at have vasket min datters jakke med en snegl i??så klamt.
Nå det var et sidespring...

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Mussen2 skriver:

Det lærte jeg på den hårde måde efter at have vasket min datters jakke med en snegl i??så klamt.

Haha  klamme lærepenge!

Anmeld

20. maj 2012

Ciss

Mussen2 skriver:

Jeg fik vaskemaskinen fuld af småsten. Det larmede som bare søren!

Anmeld

20. maj 2012

Worldwide

Naesten sikker paa det er en ''sovepose'' - i stedet for dyne/taeppe bruges denne. vi havde en - var SAA glad for den! Vores datter har en svaghed for at sparken dynen af saa hun blev kold, men denne sovepose var et hit hos mor her Hun er dog for gammel til den nu..

Har dog aldrig set en med lomme... 

Anmeld

20. maj 2012

1974

Jeg tro at det er en sovepose til at sove i tremmeseng ,til de børn der sparker dyne af:-)

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Worldwide skriver:

Naesten sikker paa det er en ''sovepose'' - i stedet for dyne/taeppe bruges denne. vi havde en - var SAA glad for den! Vores datter har en svaghed for at sparken dynen af saa hun blev kold, men denne sovepose var et hit hos mor her Hun er dog for gammel til den nu..

Har dog aldrig set en med lomme... 

Smart! 

Ja, lommen synes jeg er lidt formålsløs, men det ser da meget fancy ud.

Anmeld

20. maj 2012

LR85

Du har da købt den fineste sovedragt, og tro mig, den kan virkelig være god.

De små børn sparker hurtigt dynen af, og fryser. Så du lægger dit barn i den der, kun med langærmet body eller lign (alt efter årstid) og så kan de sparke og vende sig så meget de vil uden a blive kolde.

det eneste er, a min erfaring er at de ikke vil bruge den når først de er begyndt a kunne rejse sig og sådan, da den nedsætter bevægeligheden.

Men har brugt den meget fra 0-1 år.

Anmeld

20. maj 2012

Ciss

Jeg hørte engang på et talk show, at den slags soveposer får babyen til at falde lettere i søvn og sove roligere.... men jeg aner jo ikke, om det er korrekt, eller hvormeget ekspertise vedkommende havde. Men det ville da ikke være dårligt, om det passer....

Anmeld

20. maj 2012

Omonigho

LR85 skriver:

Du har da købt den fineste sovedragt, og tro mig, den kan virkelig være god.

De små børn sparker hurtigt dynen af, og fryser. Så du lægger dit barn i den der, kun med langærmet body eller lign (alt efter årstid) og så kan de sparke og vende sig så meget de vil uden a blive kolde.

det eneste er, a min erfaring er at de ikke vil bruge den når først de er begyndt a kunne rejse sig og sådan, da den nedsætter bevægeligheden.

Men har brugt den meget fra 0-1 år.

Præcist! Det er en sovedragt/sovepose, og den er GULD VÆRD!

Har selv brugt dem til alle 3, da de altid har sparket dynen af eller viklet sig ind i den.... Så nu da jeg venter nr 4 har jeg dem i alle størrelser!

Et godt køb af en uundværlig ting efter min mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.