Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Det kunne være super hyggeligt at mødes et sted allesammen når vi har født Nej jeg er fra Jyderup, men den by kender du vel oz når du er fra Holbæk
Det kunne være super hyggeligt at mødes et sted allesammen når vi har født
Nej jeg er fra Jyderup, men den by kender du vel oz når du er fra Holbæk
yes yes den kender jeg udmærket hehe er har været mange sjove fester i de unge år
vi må lige holde tropperne til torvene og få samlet os alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: har altid været plaget af sol eksem... men vi var i tyrkiet sidste år, der fik jeg det ikke.... Elias har desværre arvet min bleghed.... så derfor alt tøjet
har altid været plaget af sol eksem... men vi var i tyrkiet sidste år, der fik jeg det ikke.... Elias har desværre arvet min bleghed.... så derfor alt tøjet
næææ I stakler
LotusCPH skriver: yes yes den kender jeg udmærket hehe er har været mange sjove fester i de unge år vi må lige holde tropperne til torvene og få samlet os alle
jamen i bor jo tusinde kilometer fra mig
Tror helt automatisk "Den hårde kerne" herinde nok skal holde ved Vi kommer jo formenelig til at rende ind i nogle ting vi ik ved noget om selv Synes vi er en god og aktiv gruppe hvor intet er for stort eller småt til at blive debatteret
Arh fester ligefrem Så er der snart pinsefest i skoven hvis det kunne friste
eliasogmor skriver: jamen i bor jo tusinde kilometer fra mig
Det finder vi ud af om ik andet er der sikkert nogle der gerne ligger værelse til en overnatning til dig og lillebror
Vi har f.eks. et ekstra værelse med sovesofa du godt må låne
Jamen ellers ku vi jo bare samle torvene på fyn - det er jo bumpet hvor alle mødes Altså vi har også masser plads - så ja det er ingen prob.
Team Putte skriver: Tror helt automatisk "Den hårde kerne" herinde nok skal holde ved Vi kommer jo formenelig til at rende ind i nogle ting vi ik ved noget om selv Synes vi er en god og aktiv gruppe hvor intet er for stort eller småt til at blive debatteret Arh fester ligefrem Så er der snart pinsefest i skoven hvis det kunne friste
Ja altså boede jeg stadig i holbæk og omegn- så var jeg helt sikkert fristet - men arrhh ik ligenu hvor vi bor i ølstykke Men ja vi er en ret go terminsgruppe - skøøønt
LotusCPH skriver: Ja altså boede jeg stadig i holbæk og omegn- så var jeg helt sikkert fristet - men arrhh ik ligenu hvor vi bor i ølstykke Men ja vi er en ret go terminsgruppe - skøøønt
Kunne ellers være rart at vandre omkring dernede med en anden pukkelhval
Team Putte skriver: Kunne ellers være rart at vandre omkring dernede med en anden pukkelhval
Ja det har du ret i- tror faktisk jeg er den eneste i denne by der er gravid *G* kender ingen andre der er :/
LotusCPH skriver: Ja det har du ret i- tror faktisk jeg er den eneste i denne by der er gravid *G* kender ingen andre der er :/
Har du husket at lave opslaget i netto?
Synes heller ik jeg ser andre med store maver her i byen, men jeg kan ik være den eneste!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128