Stegt flæsk.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det kunne være super hyggeligt at mødes et sted allesammen når vi har født

Nej jeg er fra Jyderup, men den by kender du vel oz når du er fra Holbæk

yes yes den kender jeg udmærket hehe er har været mange sjove fester i de unge år

vi må lige holde tropperne til torvene og få samlet os alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

har altid været plaget af sol eksem... men vi var i tyrkiet sidste år, der fik jeg det ikke.... Elias har desværre arvet min bleghed.... så derfor alt tøjet

næææ I stakler

Anmeld

21. maj 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

yes yes den kender jeg udmærket hehe er har været mange sjove fester i de unge år

jamen i bor jo tusinde kilometer fra mig

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Tror helt automatisk "Den hårde kerne" herinde nok skal holde ved Vi kommer jo formenelig til at rende ind i nogle ting vi ik ved noget om selv Synes vi er en god og aktiv gruppe hvor intet er for stort eller småt til at blive debatteret

Arh fester ligefrem Så er der snart pinsefest i skoven hvis det kunne friste

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

Det finder vi ud af om ik andet er der sikkert nogle der gerne ligger værelse til en overnatning til dig og lillebror

Vi har f.eks. et ekstra værelse med sovesofa du godt må låne

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Jamen ellers ku vi jo bare samle torvene på fyn - det er jo bumpet hvor alle mødes   Altså vi har også masser plads - så ja det er ingen prob.  

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Tror helt automatisk "Den hårde kerne" herinde nok skal holde ved Vi kommer jo formenelig til at rende ind i nogle ting vi ik ved noget om selv Synes vi er en god og aktiv gruppe hvor intet er for stort eller småt til at blive debatteret

Arh fester ligefrem Så er der snart pinsefest i skoven hvis det kunne friste

Ja altså boede jeg stadig i holbæk og omegn- så var jeg helt sikkert fristet - men arrhh ik ligenu hvor vi bor i ølstykke Men ja vi er en ret go terminsgruppe - skøøønt

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja altså boede jeg stadig i holbæk og omegn- så var jeg helt sikkert fristet - men arrhh ik ligenu hvor vi bor i ølstykke Men ja vi er en ret go terminsgruppe - skøøønt

Kunne ellers være rart at vandre omkring dernede med en anden pukkelhval

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Kunne ellers være rart at vandre omkring dernede med en anden pukkelhval

Ja det har du ret i- tror faktisk jeg er den eneste i denne by der er gravid *G* kender ingen andre der er :/

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det har du ret i- tror faktisk jeg er den eneste i denne by der er gravid *G* kender ingen andre der er :/

Har du husket at lave opslaget i netto?

Synes heller ik jeg ser andre med store maver her i byen, men jeg kan ik være den eneste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.