Stegt flæsk.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

eliasogmor

jah sådan føer jeg mig... har ladet solen give mig til farve i dag ( dog  iført faktor 20, men er vel en blegfis) uhh hvor er det dog dejligt.. hvad med jer.. hvad har i brugt denne dejlige sommerdag til??? billeder af skaderne kommer senere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

eliasogmor

eliasogmor skriver:

jah sådan føer jeg mig... har ladet solen give mig til farve i dag ( dog  iført faktor 20, men er vel en blegfis) uhh hvor er det dog dejligt.. hvad med jer.. hvad har i brugt denne dejlige sommerdag til??? billeder af skaderne kommer senere....

hov glemte stemnings billederne......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

hov glemte stemnings billederne......

Ser nu MEGEt fornuftigt ud  :0) 

Vi har ordent træer, handler ind til ugens madpakker og div. og manden sliber bænken så den er sommerklar. Har klittteret med rigtig stegt flæsk - men gad ik lave kartofler så det blev markaronni *G*

Men hva det smager vel *G*  ik alt ska følges efter bogen  

Anmeld

21. maj 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Ser nu MEGEt fornuftigt ud  :0) 

Vi har ordent træer, handler ind til ugens madpakker og div. og manden sliber bænken så den er sommerklar. Har klittteret med rigtig stegt flæsk - men gad ik lave kartofler så det blev markaronni *G*

Men hva det smager vel *G*  ik alt ska følges efter bogen  

nu med soleksem på benene.....øv........blir man aldrig for gammel til det????

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

Uh nød oz at lufte maven lidt i haven i går Det var skøøøøøøønt bare at sidde i haven med maven fri efter en lang tur til Havnsø havn efter en is naturligvis 

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

Ej nej da - men ja det er straffen for at nyde den søde tid lidt hehe  - der er sku mange skavanker når man er gravid. har aldrig i mit liv "fejelt" så meget som i disse mdr *G*

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

Ej nej da - men ja det er straffen for at nyde den søde tid lidt hehe  - der er sku mange skavanker når man er gravid. har aldrig i mit liv "fejelt" så meget som i disse mdr *G*

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Uh nød oz at lufte maven lidt i haven i går Det var skøøøøøøønt bare at sidde i haven med maven fri efter en lang tur til Havnsø havn efter en is naturligvis 

Hey hov- bor du i havnsø?  hehe det sted kender jeg godt Kommer selv fra holbæk oprindeligt og ja så kender man jo folk og folk kender folk osv. 

Vi må også lave en gruppe hvor vi alle ka mødes når vi har født alle os Juni´er

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Hey hov- bor du i havnsø?  hehe det sted kender jeg godt Kommer selv fra holbæk oprindeligt og ja så kender man jo folk og folk kender folk osv. 

Vi må også lave en gruppe hvor vi alle ka mødes når vi har født alle os Juni´er

Det kunne være super hyggeligt at mødes et sted allesammen når vi har født

Nej jeg er fra Jyderup, men den by kender du vel oz når du er fra Holbæk

Anmeld

21. maj 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

har altid været plaget af sol eksem... men vi var i tyrkiet sidste år, der fik jeg det ikke.... Elias har desværre arvet min bleghed.... så derfor alt tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.