Hvad syntes du om MOLO ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

GUSO

Jeg kender ikke til molo sengetøj men kan klart anbefale Sebra det er rigtig lækkert blødt og falmer ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Fenja09

Monica P skriver:

Det er da lidt mystisk :-S

Jeg synes nu også godt at det kunne holde bedre på farverne og selve stoffet når man nu giver en ret "fornuftig" pris for det.

/Fenja

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

Fenja09 skriver:

Jeg synes nu også godt at det kunne holde bedre på farverne og selve stoffet når man nu giver en ret "fornuftig" pris for det.

/Fenja

Ja man kan vel forvente at kvaliteten passer til prisen, men så vil jeg heller købe noget billigere og så få to sæt istedet for en mærkevare sengetøj :-)

Anmeld

20. maj 2012

Fenja09

Monica P skriver:

Ja man kan vel forvente at kvaliteten passer til prisen, men så vil jeg heller købe noget billigere og så få to sæt istedet for en mærkevare sengetøj :-)

Du skal bare huske at spørge ind til farve og fnuller, hvis du vælger at købe brugt. Jeg har købt en hel del mærketøj brugt og det er sgu ret ærgeligt at få en kjole der er "god men brugt" fordi den ikke er vasket så meget, men at det stadig ligner at den er på grænsen til slidt.

Ellers skal man finde noget der er "næsten som ny", så tror jeg at prisen passer bedre når det er genbrugsvarer.

/Fenja

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

Fenja09 skriver:

Du skal bare huske at spørge ind til farve og fnuller, hvis du vælger at købe brugt. Jeg har købt en hel del mærketøj brugt og det er sgu ret ærgeligt at få en kjole der er "god men brugt" fordi den ikke er vasket så meget, men at det stadig ligner at den er på grænsen til slidt.

Ellers skal man finde noget der er "næsten som ny", så tror jeg at prisen passer bedre når det er genbrugsvarer.

/Fenja

Tror du har ret :-)

Anmeld

20. maj 2012

chael

Det regnbue jeg har, holder sig fint.

Altså man kan godt se det er vasket, når man holder det op mod et nyt, men intet her i verden holder farven.

Jeg vasker det altid på vrangen

*C

Anmeld

20. maj 2012

KakaoDrik

Jeg har aldrig købt det mærke ,men til de priser tøjet ligger i,så var mine forventninger til tøjets holdbarhed ret stor kontra en buddy fra føtex eller h&m 

Anmeld

20. maj 2012

Thalia

Jeg har udelukkende gode erfaringer med Molo.

Vi har en del heldragter og trøjer som er købt til Sebastian i 2007, siden da er de brugt til lillebror Victor og de er stadig i så fin stand at de uden problemer kan bruges til den baby der melder sin ankomst i juli.

Vi har ikke haft problemer med at tøjet falmer eller mister form, men vi er så også meget emsige med hvordan vi vasker tøj, og at vi ikke tørretumbler tøj overhovedet.

Anmeld

20. maj 2012

132319

Fandt du et sæt?

Hvis ikke. har jeg et i junior liggende

Anmeld

21. maj 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

Så prøv at google smallstuff, de laver nogle ret gode kombinationer synes jeg..

Vi har lige nu et med en skriggrøn med hvide stjerner på den ene side, og på den anden en masse farverige striber..

Enig her .. Det sæt har vi, stadig super fine farver.. Skal helt klart ha smallstuff i junior også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.