Hvad syntes du om MOLO ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.798 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Troldemommi

Jeg søger et sengesæt med alle regnbuens farver på, jeg så der var nogen der solgte det brugt på Trendsales, men jeg syntes det så ret falmet ud, mister MOLO hurtigt sine fine farver eller er sengetøjet ikke blevet vasket ved den rette temperatur??

Hvad er dine erfaringer med det mærke, jeg kender det ikke da mærker ikke intereserer mig, men lige det her sengetøj er bare så cool :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Jeg søger et sengesæt med alle regnbuens farver på, jeg så der var nogen der solgte det brugt på Trendsales, men jeg syntes det så ret falmet ud, mister MOLO hurtigt sine fine farver eller er sengetøjet ikke blevet vasket ved den rette temperatur??

Hvad er dine erfaringer med det mærke, jeg kender det ikke da mærker ikke intereserer mig, men lige det her sengetøj er bare så cool :-)

Monica

Jo der kommer ret hurtigt vaskefnuller på det ..
Men jeg elsker det mærke .. Klart mit yndlingsmærke til Oscar  

Anmeld

20. maj 2012

Marts<3

Jeg har en del Molo, men kun tøj. Og det falmer lidt ja... Jeg har dragten i striberne, og efter 2 vask så var den falmet lidt og lidt fnullert.Meeeen det er stadig lækkert kvalitet:-) Så jeg holder ikke op med at købe det:-)Så jeg er ekstra opmærksom når jeg vasker det.

Anmeld

20. maj 2012

mor2011_

jeg har slet ikke nogen problemer med molo her. det falmer ikke og heller ikke fnuller som regl er det fordi folk vasker tøjet på forkert program og tørretumbler det

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

morethanperfect skriver:

Jo der kommer ret hurtigt vaskefnuller på det ..
Men jeg elsker det mærke .. Klart mit yndlingsmærke til Oscar  

okay, det er nok bare mig der har for store forventlinger til en dyr vare :-)

Monica

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

Marts<3 skriver:

Jeg har en del Molo, men kun tøj. Og det falmer lidt ja... Jeg har dragten i striberne, og efter 2 vask så var den falmet lidt og lidt fnullert.Meeeen det er stadig lækkert kvalitet:-) Så jeg holder ikke op med at købe det:-)Så jeg er ekstra opmærksom når jeg vasker det.

måske man alligevel skulle kaste sig ud i det :-) tak for svar

Monica

Anmeld

20. maj 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Monica

Tja .. Det sidder perfekt på min søn , og er det der sidder bedst ..
Men de andre mærker som Småfolk osv. får også ret hurtigt vaskefnuller ... Ret ærgerligt , for det er et fantastisk mærke til lidt bredere børn Som min  

Anmeld

20. maj 2012

mor2011_

Monica P skriver:

Monica

ved ikke men hos os molo fnuller eller falmer ikke  vasker altid på 30 grader er der pletter så ordner jeg det med det samme og tørretumbler aldrig og har også noget tøj fra den første som også lillebror bruger og der kommer fnuller først  nu og efter mange år begynder den lillesmule falme 

har dog 2-3 stykker tøj hvor der er fnuller men det bare fordi jeg har fået vasket det forkert har fået ny vaskmaskine og brugte babyprogram og det er  det som giver fnuller og grimt tøj da den bliver ved at dreje rund når vask er færdig og vaskmaskin er tømt for vandet så tromme bliver ved at hakke i tøjet

Anmeld

20. maj 2012

Fenja09

Generelt synes jeg faktisk at de lidt dyrere mærker mister farve efter relativt kort tid og det samme med vaskefnuller. Synes jeg er ret påpasselig når jeg vasker, men det sker stadig. Det eneste mærke som jeg synes er pengene værd ( når man ser på vask) er det Katvig.

/Fenja

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

Fenja09 skriver:

Generelt synes jeg faktisk at de lidt dyrere mærker mister farve efter relativt kort tid og det samme med vaskefnuller. Synes jeg er ret påpasselig når jeg vasker, men det sker stadig. Det eneste mærke som jeg synes er pengene værd ( når man ser på vask) er det Katvig.

/Fenja

Det er da lidt mystisk :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.