Jer med styr på børnetøjs mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
ahhhh. Der var nu meget sødt tøj der hvor jeg kiggede

Jeg købte denne her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Bastian

Miamaja skriver:

ja, name it og mini a ture er begge forholdsvis 'billige' maerker, saa det er en go' svigerinde der ikke gaar efter det dyreste

onskesedler er jo kun en slags ideer, som man jo aldrig maa forlange skal udleves af gaesterne!! saa der vil ikke vaere grund til sure miner bare fordi man kober et andet maerke. og naar alt kommer til alt er det tanken der taeller helt klart

Name it er et forholdsvis billigt mærke, men Mini A Ture er da noget af det dyreste (i hvert fald fald dobbelt så dyrt som Name it, hvis ikke mere)... Så det er et vidt spænd.

Jeg kender ikke så meget til Hippo Junior, men det ser da rigtig sødt ud det jeg har googlet mig frem til. Håber de bliver glade for tøjet

Anmeld

21. april 2009

Bastian

Jeanne skriver:

ahhhh. Der var nu meget sødt tøj der hvor jeg kiggede

Jeg købte denne her

Meget meget sødt . Godt valg!

Anmeld

21. april 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

Den holder ikke helt her i familen Til jul ønskede hun kun Molo og Katvig. Min lillesøster købte en trøje fra Bilka. Svigerinden blev skide sur Og hun er stadig møjfornærmet over at hun ikke har fået en sansegynge i dåbsgave. Desuden mugger hun over at lillesøs har meldt ud, at så længe tøsen ikke er ældre - og ikke forstår det med gaver endnu - hedder budgettet 150 kr. Og jo...en ønskeliste er ikke vejledende, men en indkøbsseddel

jamen saa ville jeg klart finde den biligeste gave i netto hvis hun er paa den maade. bare for at irritere synes det er en meget sod gave du har fundet samtidig med hun er som du beskriver, saa fortjener hun det slet ikke. hvilke gaver giver hun da selv?

hvis hun kober selv dyrt maerketoj til andre i familien saa ville jeg masske ogsaa vaelge det til hende, men generelt kan man ikke forlange andres pengepung er til og skal vaere til det dyreste.

da jeg var lille fik jeg ALTID det biligeste af vores familie (min familie er RIGTIGE naerrige selvom de ikke mangler penge). mystisk de har altid haft det bedre okonomisk end vores men de inviterede altid kun til rode polser og netto kartoffel salat (de absolut billigeste og gaver fra netto). men min mor insisterede paa selv altid at give paene gaver og laekkert gourmet mad naar de blev inviteret, for hun ville ikke ha' det skulle handle om hvem og hvad man faar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.