Jeanne skriver:
Den holder ikke helt her i familen
Til jul ønskede hun kun Molo og Katvig. Min lillesøster købte en trøje fra Bilka. Svigerinden blev skide sur
Og hun er stadig møjfornærmet over at hun ikke har fået en sansegynge i dåbsgave. Desuden mugger hun over at lillesøs har meldt ud, at så længe tøsen ikke er ældre - og ikke forstår det med gaver endnu - hedder budgettet 150 kr. Og jo...en ønskeliste er ikke vejledende, men en indkøbsseddel 
jamen saa ville jeg klart finde den biligeste gave i netto hvis hun er paa den maade. bare for at irritere

synes det er en meget sod gave du har fundet samtidig med hun er som du beskriver, saa fortjener hun det slet ikke. hvilke gaver giver hun da selv?
hvis hun kober selv dyrt maerketoj til andre i familien saa ville jeg masske ogsaa vaelge det til hende, men generelt kan man ikke forlange andres pengepung er til og skal vaere til det dyreste.
da jeg var lille fik jeg ALTID det biligeste af vores familie (min familie er RIGTIGE naerrige selvom de ikke mangler penge). mystisk de har altid haft det bedre okonomisk end vores men de inviterede altid kun til rode polser og netto kartoffel salat

(de absolut billigeste og gaver fra netto). men min mor insisterede paa selv altid at give paene gaver og laekkert gourmet mad naar de blev inviteret, for hun ville ikke ha' det skulle handle om hvem og hvad man faar
Anmeld