Jer med styr på børnetøjs mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Min "elskede" svigerinde () har lavet en ønskeliste hvor hendes pige ønsker sig tøj af mærkerne Name It og Mini A Ture. Men men men jeg har købt en kjole af mærket Hippo Junior i stedet Hvor stor en skideballe står jeg til af moar? Jeg har nemlig ikke et dyt forstand på mærkerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Mette+Mathias

Name it er altså ikke specielt dyrt, - det kan købes i Exit butikkerne. Mht. miniature, så ved jeg det ikke.

Anmeld

21. april 2009

tascia

name it er prismæssigt i stil med HM hvorimod mini a ture er temlig dyrt! jeg kender ikke hippo, men ærlig talt, hvis den er sød og minder om det datteren ellers går i, tja så ville jeg bestemt blive ligeså glad...

og hvis hun spænder fra name it til mini at ture, så lyder det på mig som om hun også ville synes det er ok med det du har købt ( hvis hun altså synes den er pæn)

//Natascia

Anmeld

21. april 2009

Balderson

Nu har jeg lige søgt på Hippo Junior og det ser da ud til at være noget smart pige/drenge tøj... Så hvis kjolen er sød, så skal det da nok gå.. Ellers så er der jo ikke andet at gøre end at din svigerinde må bytte den..

Name It er i en prisklasse som H&M og Mini a ture er så dyrere...

Anmeld

21. april 2009

eliasogmor

Jeanne skriver:

Min "elskede" svigerinde () har lavet en ønskeliste hvor hendes pige ønsker sig tøj af mærkerne Name It og Mini A Ture. Men men men jeg har købt en kjole af mærket Hippo Junior i stedet Hvor stor en skideballe står jeg til af moar? Jeg har nemlig ikke et dyt forstand på mærkerne.

ti hi..det er min mors kusine firma/mærke...m

Anmeld

21. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
eliasogmor skriver:

ti hi..det er min mors kusine firma/mærke...m

Hvilket et af dem?

Anmeld

21. april 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

ja, name it og mini a ture er begge forholdsvis 'billige' maerker, saa det er en go' svigerinde der ikke gaar efter det dyreste

onskesedler er jo kun en slags ideer, som man jo aldrig maa forlange skal udleves af gaesterne!! saa der vil ikke vaere grund til sure miner bare fordi man kober et andet maerke. og naar alt kommer til alt er det tanken der taeller helt klart

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

hun kan jo altid bytte det hvis, det det mærke du har købt ikke passer hende...

men hvis det var mig ville jeg købe lige det som jeg syntes var pænt og ikke efter mærket

Anmeld

21. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Miamaja skriver:

ja, name it og mini a ture er begge forholdsvis 'billige' maerker, saa det er en go' svigerinde der ikke gaar efter det dyreste

onskesedler er jo kun en slags ideer, som man jo aldrig maa forlange skal udleves af gaesterne!! saa der vil ikke vaere grund til sure miner bare fordi man kober et andet maerke. og naar alt kommer til alt er det tanken der taeller helt klart

Den holder ikke helt her i familen Til jul ønskede hun kun Molo og Katvig. Min lillesøster købte en trøje fra Bilka. Svigerinden blev skide sur Og hun er stadig møjfornærmet over at hun ikke har fået en sansegynge i dåbsgave. Desuden mugger hun over at lillesøs har meldt ud, at så længe tøsen ikke er ældre - og ikke forstår det med gaver endnu - hedder budgettet 150 kr. Og jo...en ønskeliste er ikke vejledende, men en indkøbsseddel

Anmeld

21. april 2009

eliasogmor

Jeanne skriver:

Hvilket et af dem?

hippo....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.