Øm i skridtet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Hmm . Nej jeg tror det er fordi det hele udvider sig dernede .. Det skal jo gøre sig klar ..
Men håber da for dig der snart sker noget  

Ja, det rigtig..  Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Mira0911

Guldimaven skriver:

Jeg er gravid i 38+3..

Og jeg har siden igår, været øm i skridtet.. Det er lidt svært at forklare.. Men det er som om jeg har fået sex, i ved den ømhed der kan være i skeden efter sex.. Men ud over det, så er det som om mit skridt er et blåt mærke, sådan over det hele dernede..

Det er ikke noget der gør vildt ondt, det er bare lidt ømt..

Men er der andre der har oplevet det sidst i jeres graviditet?

Er næsten sikker på at det er bebs der presser lidt på.... 

Eeeeej undskyld, læste overskriften som "Ørn i skridtet" 

Anmeld

19. maj 2012

Guldimaven

Mira0911 skriver:

Er næsten sikker på at det er bebs der presser lidt på.... 

Eeeeej undskyld, læste overskriften som "Ørn i skridtet" 

Heheh, ja det håber jeg ikke.. Håber det er en baby der er i mit skridt.

Anmeld

20. maj 2012

christina92

Når, så slemt er mit ikke..  Kun nu når, han lige sparker ret meget ned i skridtet af mig, eller borer hovedet der ned eller hvad det er han laver.. Ondt det gør det i hvert fald.

Det er også der det er værst ved mig, når den får lagt sig så lavt at det følels som om der ikke er plads når jeg bukker maven sammen for at sætte mig

Jeg må nok vende mig til det, det bliver nok kun værre jo større den bliver  Men dit er da snart ovre

Anmeld

20. maj 2012

LR85

Guldimaven skriver:

Jeg er gravid i 38+3..

Og jeg har siden igår, været øm i skridtet.. Det er lidt svært at forklare.. Men det er som om jeg har fået sex, i ved den ømhed der kan være i skeden efter sex.. Men ud over det, så er det som om mit skridt er et blåt mærke, sådan over det hele dernede..

Det er ikke noget der gør vildt ondt, det er bare lidt ømt..

Men er der andre der har oplevet det sidst i jeres graviditet?

Det lyder som om din krop rigtig er ved a klargøre sig  

Din livmoderhals er sikkert ved a blødnes langsomt. 

Vær glad for det, tegn på klargørsel på fødsel. 

Hilsen Louise 38+2 -uden et eneste tegn eller ømhed nogen steder. 

Anmeld

20. maj 2012

Guldimaven

christina92 skriver:

Det er også der det er værst ved mig, når den får lagt sig så lavt at det følels som om der ikke er plads når jeg bukker maven sammen for at sætte mig

Jeg må nok vende mig til det, det bliver nok kun værre jo større den bliver  Men dit er da snart ovre

Ja, det bliver kun værre.. Men kroppen vender sig langsomt til det.  Ja heldigvis! Trænger godt nok til at komme af med den her mave! 

Anmeld

20. maj 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Det lyder som om din krop rigtig er ved a klargøre sig  

Din livmoderhals er sikkert ved a blødnes langsomt. 

Vær glad for det, tegn på klargørsel på fødsel. 

Hilsen Louise 38+2 -uden et eneste tegn eller ømhed nogen steder. 

Jaaaa, det var lige sådan et svar jeg håbede på!  Håber snart det er min tur så! Har nemlig ikke rigtig tegn på noget ellers! 

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Jeg havde det på samme måde et par enkelte dage, da jeg var kun ca. 7 uger henne, og syntes, det var sært, eftersom jeg ikke mindedes at have slået mig dernede...

Så kom jeg til at spekulere over, at et blåt mærke jo sådan set er en stor blodansamling, og når man er gravid, bliver blodgennemstrømningen, specielt forneden, jo meget forøget, så gad vide, om det ikke også kan være derfor det bliver ømt, fordi der netop bliver mere "fyldt" med blod, som presser på? - Ligesom et blåt mærke.

Anmeld

20. maj 2012

christina92

Guldimaven skriver:

Ja, det bliver kun værre.. Men kroppen vender sig langsomt til det.  Ja heldigvis! Trænger godt nok til at komme af med den her mave! 

hehe ja kunne jeg godt forestille mig  og hvor må det være skøn herligt at du snart har guldet i armene!

Anmeld

20. maj 2012

Guldimaven

Ilya skriver:

Jeg havde det på samme måde et par enkelte dage, da jeg var kun ca. 7 uger henne, og syntes, det var sært, eftersom jeg ikke mindedes at have slået mig dernede...

Så kom jeg til at spekulere over, at et blåt mærke jo sådan set er en stor blodansamling, og når man er gravid, bliver blodgennemstrømningen, specielt forneden, jo meget forøget, så gad vide, om det ikke også kan være derfor det bliver ømt, fordi der netop bliver mere "fyldt" med blod, som presser på? - Ligesom et blåt mærke.

Ja, det lyder da egentlig meget logisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.