Øm i skridtet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.488 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Guldimaven

Jeg er gravid i 38+3..

Og jeg har siden igår, været øm i skridtet.. Det er lidt svært at forklare.. Men det er som om jeg har fået sex, i ved den ømhed der kan være i skeden efter sex.. Men ud over det, så er det som om mit skridt er et blåt mærke, sådan over det hele dernede..

Det er ikke noget der gør vildt ondt, det er bare lidt ømt..

Men er der andre der har oplevet det sidst i jeres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

MorDk

Puha sådan har jeg det NU! Jeg er kun i uge 23... 

I min sidste graviditet begyndte disse "smerter" i uge 27-28 

Det føles som om man er hævet og har et blåt mærke på skambenet. Så føler jeg det som om det presser nede ved mellemkødet.... Det er ret ubehageligt. Tror det er baby der presser på en masse .... 

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Det føles som om man er hævet og har et blåt mærke på skambenet. Så føler jeg det som om det presser nede ved mellemkødet.... Det er ret ubehageligt. Tror det er baby der presser på en masse .... 

Sådan har jeg det nøjagtig !
Jeg er kun 21 uger henne i morgen .. Hmm .. Så er jeg da ik den eneste ...  

Anmeld

19. maj 2012

Guldimaven

MorDk skriver:

Jae, det må være baby der presser så.. Har bare ikke oplevet det før nu! Håbede lidt det måske var et tegn på, at han snart ville ud.. Meeen, hvis du oplever det, så det nok ikke det.

Anmeld

19. maj 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Sådan har jeg det nøjagtig !
Jeg er kun 21 uger henne i morgen .. Hmm .. Så er jeg da ik den eneste ...  

Jeg havde ellers håbet lidt på det var et tegn på, han måske ville ud snart.. Men hvis du også har det sådan, så kan det vidst ikke være det.

Jeg har ellers ikke oplevet det før nu..

Anmeld

19. maj 2012

christina92

MorDk skriver:

Jeg kan desværre også melde mig i denne klub, er 20+0.

Somme tider kan jeg slet ikke komme til at sidde ordentlig uden det gør nas  synes bare det er tideligt...

Anmeld

19. maj 2012

MorDk

Guldimaven skriver:

Jae, det må være baby der presser så.. Har bare ikke oplevet det før nu! Håbede lidt det måske var et tegn på, at han snart ville ud.. Meeen, hvis du oplever det, så det nok ikke det.

Nejj... men nu er graviditeter forskellige... MEN håber da snart din baby kommer *S*

3 uger op til min sidste termin havde jeg vildt mange menses smerter og min lænd gjorde nas. Jeg fik stik og jag i skeden og havde svært ved at gå og sidde.... 

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Jeg havde ellers håbet lidt på det var et tegn på, han måske ville ud snart.. Men hvis du også har det sådan, så kan det vidst ikke være det.

Jeg har ellers ikke oplevet det før nu..

Hmm . Nej jeg tror det er fordi det hele udvider sig dernede .. Det skal jo gøre sig klar ..
Men håber da for dig der snart sker noget  

Anmeld

19. maj 2012

Guldimaven

christina92 skriver:

Jeg kan desværre også melde mig i denne klub, er 20+0.

Somme tider kan jeg slet ikke komme til at sidde ordentlig uden det gør nas  synes bare det er tideligt...

Når, så slemt er mit ikke..  Kun nu når, han lige sparker ret meget ned i skridtet af mig, eller borer hovedet der ned eller hvad det er han laver.. Ondt det gør det i hvert fald.

Anmeld

19. maj 2012

Guldimaven

MorDk skriver:

Nejj... men nu er graviditeter forskellige... MEN håber da snart din baby kommer *S*

3 uger op til min sidste termin havde jeg vildt mange menses smerter og min lænd gjorde nas. Jeg fik stik og jag i skeden og havde svært ved at gå og sidde.... 

Så slemt har jeg det bare slet ikke.. Så skulle man da næsten frygte for at han aldrig kommer ud! hehe

Jeg har kun lidt mens smerter nogle gange, ikke noget vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.