De satans strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Muffin_girl

lillemor92 skriver:

Hej piger. 

jeg har altid haft det man nok kalder "gode bryster" Nu er jeg så gravid i uge 20+2, og der er begyndt at komme strækmærker på mine bryster.. 

Er der andre med samme problem? Og så det magiske spørgsmål, forsvinder de efter fødslen? kan jeg træne dem væk? :-) Også dem på maven.. 

Man kan ikke træne dem væk.. Ved at man kan smøre dem så de skulle blive mindre tydelige med tiden, men det er også noget at gøre med at huden heler igen. Og så bliver de mindre tydelige  

Ellers har jeg  hørt såå meget godt om Biooil.. Som kan købes på diverse net sider..
Da jeg arbejde i London, kom så mange og købte det.. Og roste at det kunne afhjlælpe ar, strækmærker, blod spræninger.. I hvert fald mindske tydeligheden . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

morethanperfect

lillemor92 skriver:

Hej piger. 

jeg har altid haft det man nok kalder "gode bryster" Nu er jeg så gravid i uge 20+2, og der er begyndt at komme strækmærker på mine bryster.. 

Er der andre med samme problem? Og så det magiske spørgsmål, forsvinder de efter fødslen? kan jeg træne dem væk? :-) Også dem på maven.. 

Altså det kan godt være de ikke forsvinder på NOGLE .. Men jeg fik dem altså da jeg var gravid med Oscar , og havde dem mens jeg ammede den første mdr. Og nu er de altså helt væk . Så det kan godt lade sig gøre . Og nej , har ik gjort noget for det

Anmeld

19. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

De forsvinder ikk, og de kan ikk trænes væk:-( Men det falmer/blegner så de ik ses så tydeligt..
Jeg har også stræk mærker på mine bryster, dem lægger jeg aldrig mærke til. Egentlig heller ikk dem på maven, kun hvis jeg virkelig trækler maven ind, så kommer de tydeligt frem mht det mere udstrukket end før jeg blev gravid..
Strækmærker kommer jo af, at huden ikke har kunne følge med i perioden hvor kroppen er voksen.

Anmeld

19. maj 2012

Mimic

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er den god .. Den siger  bare alt Det var dejligt med et opmundrende billede  

meget elsker det billede, tager det frem hver gang de skide mærker driller mig

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

Mimic skriver:

meget elsker det billede, tager det frem hver gang de skide mærker driller mig

Det vil jeg gemme  

Anmeld

19. maj 2012

prettybutterfly

Jeg smurte mig med DYRE cremer og olier i første graviditet, MEN fik alligevel MANGE strækmærker som dog først kom 2 uger før terminen!!!!!

Er gravid for anden gang og prøver at gøre det samme igen, men ved jo det nok ik virker alligevel. Tror det er arveligt, min mor har/havde MANGE!

Anmeld

19. maj 2012

MorDk

Kald dem BABYmærker istedet *S* 

Du kan ikke gøre så meget ved dem desværre... 

Anmeld

19. maj 2012

Kløver

Jeg har masser af strækmærker både på maven og brysterne, og de bliver mindre synlige med tiden, især dem på brysterne er farven hurtigt faldet i et med den normale hud, men de kan godt ses, men mest fordi jeg ved de er der, dem på maven er noget tydeligere. Man kan intet gøre, da det jo i princippet er en form for ar, men med tiden bliver de mindre synlige ligesom almindelige ar gør

Anmeld

19. maj 2012

JH12

Jeg fødte for 9 dage siden, og jeg er så småt begyndt at få lidt stærk mærker på mine bryster . Og de forsvinder desværre ikke igen, men med tiden bliver de mere usynlige .

Anmeld

21. maj 2012

OktoberMor

Tak for alle svarene..  Jeg må bare håbe på at de efter fødslen vil forsvinde lidt eller blegne lidt i den naturlige hudfarve..  

Tusind tak for billedet også, det får lige smilet frem i en, for ja det er jo fortjente strækmærker som man har kæmpet for.. Men de er nu stadig lidt trælse at ha syntes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.