Hvornår var I klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.373 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Jordbærpigen

`Hvornår vidste I, at nu skulle I have børn? Var det helt planlagt med job osv. eller var det alderen..Noget andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Fiona78

Jeg har ønsket mig børn længe men har ikke villet have nogen før jeg fandt den rette mand
Ham har jeg så heldigvis fundet for halvandet år siden og vi skal til og i gang nu her
Men må da indrømme at min alder (30) og min sygdom (PCO) også har en lille bitte finger med i spillet men det vigtigste for mig er som sagt at jeg er sammen med MANDEN, arbejde osv har aldrig været med i min planlægning, på det punkt tager jeg det som det kommer

Anmeld

21. april 2009

Marc

Hos os, var det mig der var klar først. Vi havde været sammen i 1 måned da jeg sagde til hende at det var hende jeg ville giftes og have børn med, der var vi 27 og 26 år. Og boede stadigvæk i hver sin ende af landet. Dagen efter spiste hun den sidste p-pille og nu har vi været igang med projektet i 2½ år uden gevinst. Og hellere ingen gevinst i den her måned. Alderen spillede ingen rolle, vi har følt det var naturligt at vores lille familie skulle forøges med nogle børn. Jeg har den indstilling, at børn FÅR MAN ALDRIG RÅD TIL, man tager SIG RÅD TIL DEM.

Anmeld

21. april 2009

starsofheaven

Jeg har altid vidst at jeg ville ha børn og har bare altid tænkt jeg ville få en pige, hvilket jeg gjorde
men vi havde været sammen næsten 2 år da jeg blev gravid det var ikke planlagt men da jeg lider af cyster og mine chancer for at få børn ik er så stor tog vi så chancen og valgte at beholde barnet hvilket vi aldrig nogensidnde har fortrudt! Elsker at være mor. Men tror det afhænger meget af hvordan man er som person og hvor langt man er nået her i livet og om man er klar. jeg avr ehlt sikkert klar! Det har ejg været hele livet

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Her var det planlagt vi havet bare lyst til en lille spir og vi vidst at det bare var mig og Claus. så vi så ingen grund til at vente. og nu har vi en lille dreng på 2 måneder i dag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2009

Miamaja

jeg var vel 17 aar da jeg dromte om en baby men valgte saa modent nok at blive au pair istedet for at blive gravid saa tidligt derefter fyldte uddannelse en del og jeg havde ikke rigtig fundet HAM. desuden ville jeg gerne have mit eget hjem, bil og ro i tilvaerelsen for jeg bragte en lille en til verden. jeg var 27 aar da tiden var inde

Anmeld

21. april 2009

Miamaja

starsofheaven skriver:

Jeg har altid vidst at jeg ville ha børn og har bare altid tænkt jeg ville få en pige, hvilket jeg gjorde
men vi havde været sammen næsten 2 år da jeg blev gravid det var ikke planlagt men da jeg lider af cyster og mine chancer for at få børn ik er så stor tog vi så chancen og valgte at beholde barnet hvilket vi aldrig nogensidnde har fortrudt! Elsker at være mor. Men tror det afhænger meget af hvordan man er som person og hvor langt man er nået her i livet og om man er klar. jeg avr ehlt sikkert klar! Det har ejg været hele livet

super skon historie

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

det var bare noget som føltes rigtig.

Vi hvade været sammen i 4 år og vi var begge to klar til at stifte familie... og vi viste det bare skulle være os for altid og nu venter vi vores lille guldklump og ganske få uger...

Anmeld

21. april 2009

pigebaby19

vi har været sammen i næsten tre år og vi er mere end klar

Anmeld

21. april 2009

Miss BananaHammock

Vi var sammen i knap 2 år før han blev "overtalt" synes selv jeg har været klar de sidste par år, men må indrømme at jeg nok for alvor er blevet MEGA skruk her det sidste halve års tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.