Jeg er ikke sikker på om den her tråd ligger rigtigt, men ellers må den blive flyttet 
Jeg kæmper en del med smerter pga diverse sygdomme. Da jeg var gravid første gang spiste jeg ikke smertestillende, men da jeg var i ca uge 10 blev smerterne så slemme at jeg ikke kunne holde det ud og min læge gav mig lov til at spise Panodil max dosis dagligt, hvilket jeg så gjorde under resten af graviditeten og barnet blev født og alt var fint.
Anden graviditet spiste jeg Panodil fra start af pga smerter og mistede i uge 8.
Nu er det så at jeg er kommet til at tænke på om der kan være en sammenhæng? Altså om jeg mistede fordi Panodilerne havde skadet barnet på en eller anden måde? Vi skal nemlig i gang med at prøve at blive gravide igen nu her og jeg tumler så med om jeg skal lade være med at spise de Panodil? Altså det er virkelig næsten umuligt for mig at undvære dem, men jeg vil jo ofre meget for at barnet skal have det godt
Tænker bare at første gang overlevede barnet jo og der spiste jeg dem først fra uge 10.
Er der nogen, som ved om dette her med at spise Panodil kan påvirke risikoen for SA?
Anmeld