God pumpe til emmaljungavogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Annana89

K&S skriver:

Vi plejer at tage hjulene af vognen og køre til den nærmeste tank og pumpe dem :-) 

Okay ja det er selvf. ogsåe n mulighed! Men så kommer mit næste spørgsmål, hvilket dæktryk skal man så stille den til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

K&S

Annana89 skriver:

Okay ja det er selvf. ogsåe n mulighed! Men så kommer mit næste spørgsmål, hvilket dæktryk skal man så stille den til?

Hmm, jeg mener det står på dækkene :-) Anton sover lige nu så kan ikke tjekke det, men det kan jeg lige gøre senere! 

Anmeld

19. maj 2012

Annana89

K&S skriver:

Hmm, jeg mener det står på dækkene :-) Anton sover lige nu så kan ikke tjekke det, men det kan jeg lige gøre senere! 

Okay! Det behøver du ikke! Kigger bare på vores egen. Men nu ved jeg hvor jeg skal kigge tak

Anmeld

4. juni 2012

Alexander&Lærke

Hej vi har lige købt sådan en luxus cykelpumpe i biltema den dyreste model de havde til 160 kr alu. Den passer til alle slags ventilen. Der er sådan en dæktryks måler på men nu pumper vi bare op til den mærkes hård og godt.

Vores emmaljunga er godt nok fra 2007. Men pumpen kan klare flere slags ventiler.... 

Anmeld

4. juni 2012

Annana89

Mette&Alexander skriver:

Hej vi har lige købt sådan en luxus cykelpumpe i biltema den dyreste model de havde til 160 kr alu. Den passer til alle slags ventilen. Der er sådan en dæktryks måler på men nu pumper vi bare op til den mærkes hård og godt.

Vores emmaljunga er godt nok fra 2007. Men pumpen kan klare flere slags ventiler.... 

Uhh tak! Kunne være vi skulle derind så!

Har godt nok lige købt en trille pumpe men gud noget bras! Vi nåede at pumpe 2 hjul og ved det 3 gik selve den til at sætte på ventilen i stykker

Så skal ind og byttet den!

Anmeld

4. juni 2012

Alexander&Lærke

Annana89 skriver:

Uhh tak! Kunne være vi skulle derind så!

Har godt nok lige købt en trille pumpe men gud noget bras! Vi nåede at pumpe 2 hjul og ved det 3 gik selve den til at sætte på ventilen i stykker

Så skal ind og byttet den!

Ja den har da ikke været for god....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.