God pumpe til emmaljungavogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.300 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Annana89

Hvor finder jeg sårn en?

Meget gerne links til hvor jeg kan købe en på nettet. Har ikke styr på hvilke pumper der passer i de ventiler der sidder på min vogn og heller ikke om alle barnevognspumper passer på alle vogne!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Annana89

Slet ikke nogen der kan hjælpe?

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Hvor finder jeg sårn en?

Meget gerne links til hvor jeg kan købe en på nettet. Har ikke styr på hvilke pumper der passer i de ventiler der sidder på min vogn og heller ikke om alle barnevognspumper passer på alle vogne!?

Er det ik bare en cykelpumpe man skal bruge ??
Det skal man til vores klap og barnevogn .. Det er godt nok trille og basson baby , men det er vel det samme ?  

Anmeld

19. maj 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Er det ik bare en cykelpumpe man skal bruge ??
Det skal man til vores klap og barnevogn .. Det er godt nok trille og basson baby , men det er vel det samme ?  

så vidt jeg lige kunen se var det ikke den samem ventil!

Eller det vil sige jeg fik manden til at skrue af da jeg ikke gad og bukke mig ned og sys ikek det lignede den til cykler! Men måske skal jeg bare kigge bedre efter!

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

så vidt jeg lige kunen se var det ikke den samem ventil!

Eller det vil sige jeg fik manden til at skrue af da jeg ikke gad og bukke mig ned og sys ikek det lignede den til cykler! Men måske skal jeg bare kigge bedre efter!

Heheh aner ik om alle vogne har samme ventiler , men mon ik

Anmeld

19. maj 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Heheh aner ik om alle vogne har samme ventiler , men mon ik

Jo det kan du sikkert ha ret i! jeg må bare lige ned på knæ og glo selv

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Jo det kan du sikkert ha ret i! jeg må bare lige ned på knæ og glo selv

Hahah god fornøjelse  

Anmeld

19. maj 2012

K&S

Annana89 skriver:

Hvor finder jeg sårn en?

Vi har en Emmaljunga kombi vogn og vi skal bruge den slags pumpe, man også bruger til bildæk :-) 

Anmeld

19. maj 2012

Annana89

K&S skriver:

Vi har en Emmaljunga kombi vogn og vi skal bruge den slags pumpe, man også bruger til bildæk :-) 

Ja okay! Sys altså heller ikke den ser ud som en cykelventil! den er igesom lidt bredere i det! Hvilken pumpe har i så? Kan man ikke købe en man kan ha med i barnevognen?

Anmeld

19. maj 2012

K&S

Annana89 skriver:

Ja okay! Sys altså heller ikke den ser ud som en cykelventil! den er igesom lidt bredere i det! Hvilken pumpe har i så? Kan man ikke købe en man kan ha med i barnevognen?

Vi plejer at tage hjulene af vognen og køre til den nærmeste tank og pumpe dem :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.