1½ årig der nægter at spise aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Hov glemte lige en bemærkning, det var faktisk sundhedsplejen der sagde at jeg ikke skulle give hende mad efterfølgende for at vænne hende til at spise ved bordet. Men eftersom jeg kan læse at det kommer alligevel, vil jeg da rette op på det.

Det vidner om at det er menensker og deres mening der tit kommer igennem og derfor er det bare så vigtigt at du mærker efter...for indeni er jeg sikker på du ikke synes det er ok ikke at give barnet mad.
Lyder sgu som dengang man sagde børn bare skulle skrige for at styke lungerne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Det vidner om at det er menensker og deres mening der tit kommer igennem og derfor er det bare så vigtigt at du mærker efter...for indeni er jeg sikker på du ikke synes det er ok ikke at give barnet mad.
Lyder sgu som dengang man sagde børn bare skulle skrige for at styke lungerne....

Helt korrekt har ikke haft det godt med det i den periode det har stået på, også derfor jeg ikke slog mig til tåls med hendes råd og søgte videre herinde.

Anmeld

21. april 2009

Tynen

Tina2 skriver:

Har haft lidt samme problem, og vi fik at vide vi bare skulle tilbyde frugt, grøntsager osv når de ville ha.... Er jo fuldstændig lige meget HVORNÅR de får det bare de får det:-) Om det så er 1 time før aftensmaden er egentlig fint nok, bare de får noget der er sundt:-)

Det er faktisk en rigtig god pointe!

Hvor var du da jeg fik en hjerneblødning over hendes manglende indtag af mad for nogle mdr. siden??!
Shit, jeg var nede over det ..

Anmeld

21. april 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Helt korrekt har ikke haft det godt med det i den periode det har stået på, også derfor jeg ikke slog mig til tåls med hendes råd og søgte videre herinde.

Endnu et bevis på at en mor ved bedst....mærk med dine følelser, det tror jeg faktisk er det rigtige..
Knus til jer,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.