amming og storebror...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn var 17 mdr., da han blev storebror til vores datter. Jeg ammer min datter og vores søn har ikke taget fat i mine bryster når jeg har ammet. Han kommer gerne og kigger når jeg ammer hende, og jeg siger så bare, at Lina får mad

/ Katja - Lina 1 mdr.+2 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

babytrold

jeg kunne ikke drømme om at lide thors storebror smage dirkte fra brysterne... mathias er oss 2 år og er da selvfølgelig intressert når thor spiser,men han har aldrig vil smage. når han har spurgt hvad det var har jeg fortalt han at det er thors mad. jeh har spurgt om han vil smage når jeg han pumpet ud i flasker( så får han det jo ikke fra mig, men fra flasken) mendet vil han heller ikke. sunes du skal se tiden an, omdet overhovede kommer på tale. og hvis du ikke har det godt men at han skal smage så synes jeg det vil være dumt at gøre det.

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Nej det ville jeg ikke gøre når jeg engang kommer der til, der han for stor synes jeg.

Knus Diana

Anmeld

24. juni 2009

JustAnotherName

MorpåSjælland skriver:

Jamen jeg syntes da ikke du skal lade ham smage. Han er jo stor nu Sig til ham at det er babymad der er deri og ikke storebror mad

Enig.

Jeg har selv en datter på  21 måneder (lige idag)
Og en lillesøster på lige knap 5 uger.
Hun ser mig amme hver eneste dag, og er heldigvis helt ligeglad med det. Dog er hun interesseret i mine brystvorter ....så viser jeg hende bare at hun også selv har nogle.
Men selve amningen interesserer hende ikke, og hvis den gjorde, så ville jeg også holde på, at det var BABYS mad!
Det ville virke helt absurd at amme min store pige ...om end det bare var for at prøve at smage. Hun kan for pokker selv spise med ske og gaffel nu.

Jeg synes det er OK at holde på, at hun er stor. Så brsterne er forbeholdt den lille. Og HVIS den store overhovedet bliver interesseret, så passerer den interesse nok også meget meget hurtigt igen, er jeg ret sikker på.

Hilsen Katrine - mor til Bianca 240907 og Celina 220509

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.