Travl morgen..chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

VIPpigen

Nøj hvor er de kære :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Bshizzle

Tak skal i ha alle sammen..

Ja de er bare så super søde.. og de møffer sig godt rundt under deres Mor.
Desværre er der 2 stk som har svært ved at sutte fast, så kæresten er sendt afsted til en anden by efter noget modermælk-erstatning til dem, så de ikke sulter men får næring på anden vis.

Glæder mig SÅ meget til at se dem møffe rund over der hele  

Anmeld

19. maj 2012

Mother-love

Bshizzle skriver:

Det er osse helt vildt at opleve sådan en fødsel..
Men ville være rart nok hvis jeg liiiiige viste hun ville føde tidligt morgen idag

Jeg ville godt ha sagt du måtte kigge forbi næste gang, men der blir desværre ikke nogen næste gang her.. for denne gang var en UPS'er .. og ikke meningen vores to Chi'er skulle ha hvalpe..

Men jeg ønskede dem.. og fik hurtigt overtalt kæresten at det skulle gå naturens gang

Men nøøøøøøj.. de kræver arbejde når man skal sørge for moderen ikke smider sin krop på dem samt sørge for de får suttet ved hende  

Havde egentlig tænkt mig at ha noget modernælk-erstatning klar HVIS nu nogle ikke fik nok næring.. men dyreklinikken har lukket  

Jeg kan godt forstå at i har valgt at beholde dem, frem for abort. Om ikke andet kan i jo sige i har oplevet det og så kan det jo være i kan tjene lodt gode penge på dem. Håber det går selvom dyrlægen har lukket. Håber at chi-mor har mælk nok til dem.

Men ellers skal det nok gå det hele. Det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.