Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag Klokken slog 07.49 og jeg ligger i min dejligeste skønhedssøvn sammen med mine kære 2 børn..
Pludselig begynder vores ene Chihuahua at hoppe op og ned af min seng, men jeg gir den ikke lov til at komme op.. (onde mig? ) 1 min efter kommer der smaske lyde fra under et bord og jeg flyver op af sengen, for ungerne skulle nødig vågne NU! ( jeg var træt..!)
Men da jeg kigger under bordet, da ser jeg min dejlige Chihuahua ligge med veer og PLOP!!! 1 stk hvalp fødes..! Jeg gik i panik !! For havde sagt til min kæreste at jeg så helst han var der den dag det skete.. ( men han er på arbejde..arghh..).Så mig i fuld gáng med at finde håndklæder, puder, viskestykker og stå standby for hver baby! Der blev så født hele 5 stk dejlige babyer.. 1 tæve og 4 hanner. De er alle tjekket af dyrelægen som jeg selvfølgelig havde i røret lige fra nr 1 blev født.. Her er så lige et billede.. .. Man er ikke i tvivl om hvilken en der er tæven.. For hun er da virkelig STOR!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Idag Klokken slog 07.49 og jeg ligger i min dejligeste skønhedssøvn sammen med mine kære 2 børn.. Pludselig begynder vores ene Chihuahua at hoppe op og ned af min seng, men jeg gir den ikke lov til at komme op.. (onde mig? ) 1 min efter kommer der smaske lyde fra under et bord og jeg flyver op af sengen, for ungerne skulle nødig vågne NU! ( jeg var træt..!) Men da jeg kigger under bordet, da ser jeg min dejlige Chihuahua ligge med veer og PLOP!!! 1 stk hvalp fødes..! Jeg gik i panik !! For havde sagt til min kæreste at jeg så helst han var der den dag det skete.. ( men han er på arbejde..arghh..).Så mig i fuld gáng med at finde håndklæder, puder, viskestykker og stå standby for hver baby! Der blev så født hele 5 stk dejlige babyer.. 1 tæve og 4 hanner. De er alle tjekket af dyrelægen som jeg selvfølgelig havde i røret lige fra nr 1 blev født.. Her er så lige et billede.. .. Man er ikke i tvivl om hvilken en der er tæven.. For hun er da virkelig STOR!
hvor er di bare FINE!!!!
Tillykke med de små
De er da virkelig søde
michelledam skriver: Nurh hvor er de søde. Og tillykke med at du er blevet mormor hvor må det have været en dejlig oplevelse
Nurh hvor er de søde. Og tillykke med at du er blevet mormor hvor må det have været en dejlig oplevelse
Taak.. Det var en kæmpe oplevelse.. men var møg nervøs for hvis noget måske ville gå galt Kæresten var mere ind i det der..
Dyrelægen sagde jeg var heldig at få hele 5 hvalpe.. men skulle være glad for hvis 3 overlevede.. De næste få døgn her er afgørende for hva der sker.. så jeg er i fuld gang med at lære dem at sutte ved moderen.. - at sidde og hive ens hund i patterne er noget mærkeligt noget.. HAHA!!..
Bshizzle skriver: Taak.. Det var en kæmpe oplevelse.. men var møg nervøs for hvis noget måske ville gå galt Kæresten var mere ind i det der.. Dyrelægen sagde jeg var heldig at få hele 5 hvalpe.. men skulle være glad for hvis 3 overlevede.. De næste få døgn her er afgørende for hva der sker.. så jeg er i fuld gang med at lære dem at sutte ved moderen.. - at sidde og hive ens hund i patterne er noget mærkeligt noget.. HAHA!!..
michelledam skriver: Okay håber da de alle overlever. Hehe ja det må godt nok være specielt. Men sålænge moderen er med på det er det jo fint. Jeg gad virkelig godt opleve sådan en fødsel. Det må virkelig være specielt. Og stort.
Okay håber da de alle overlever. Hehe ja det må godt nok være specielt. Men sålænge moderen er med på det er det jo fint. Jeg gad virkelig godt opleve sådan en fødsel. Det må virkelig være specielt. Og stort.
Det er osse helt vildt at opleve sådan en fødsel..Men ville være rart nok hvis jeg liiiiige viste hun ville føde tidligt morgen idag
Jeg ville godt ha sagt du måtte kigge forbi næste gang, men der blir desværre ikke nogen næste gang her.. for denne gang var en UPS'er .. og ikke meningen vores to Chi'er skulle ha hvalpe..
Men jeg ønskede dem.. og fik hurtigt overtalt kæresten at det skulle gå naturens gang
Men nøøøøøøj.. de kræver arbejde når man skal sørge for moderen ikke smider sin krop på dem samt sørge for de får suttet ved hende
Havde egentlig tænkt mig at ha noget modernælk-erstatning klar HVIS nu nogle ikke fik nok næring.. men dyreklinikken har lukket
Hvor er de dog dejlige...
nej hvor er de bare lille og hold nu op såååå søde du er sku sej
stort tillykke med titlen som mormor.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128