I dag var min terminsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Amandas-mor skriver:

Åh nej hvor frygteligt at gå så længe  

Ja det var rigtig hårdt. Grunden til at det tog så lang tid var fordi jeg fik taget blodprøver med et fint HCG men meget lidt faldende over 3 dage. SKulle så til endnu en scanning hvor det lignede det havde udviklet sig iforhold til første scanning. Så de ville tage blodprøver igen...Her var hcg så desværre faldet en del og begyndte så at bløde en smule da jeg skulle ahve aborten. Valgte så at få aborten alligevel da det jo ikke var gået i gang af sig selv.
Lykken kom dog hurtigt til os da jeg 3 måneder senere blev gravid igen.. Det varede dog kort og wupti igen afsted på sygehuset. Denne gang fik jeg dog aborten dagen efter scanningen fordi jeg havde været til en tidlig scanning og set liv og foster i uge 7.

Så jeg ved helt hvad du går igennem disse dage.. Det er sku øv at tænke på hvad der kunne have været..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det var rigtig hårdt. Grunden til at det tog så lang tid var fordi jeg fik taget blodprøver med et fint HCG men meget lidt faldende over 3 dage. SKulle så til endnu en scanning hvor det lignede det havde udviklet sig iforhold til første scanning. Så de ville tage blodprøver igen...Her var hcg så desværre faldet en del og begyndte så at bløde en smule da jeg skulle ahve aborten. Valgte så at få aborten alligevel da det jo ikke var gået i gang af sig selv.
Lykken kom dog hurtigt til os da jeg 3 måneder senere blev gravid igen.. Det varede dog kort og wupti igen afsted på sygehuset. Denne gang fik jeg dog aborten dagen efter scanningen fordi jeg havde været til en tidlig scanning og set liv og foster i uge 7.

Så jeg ved helt hvad du går igennem disse dage.. Det er sku øv at tænke på hvad der kunne have været..

Sikke en  historie...håber snart at lykken vender for dig igen og du får en god graviditet som ender godt

Jeg er stadig vemodig over det lille barn vi mistede og vil altid være det et eller andet sted tror jeg, for i min verden kan det aldrig erstattes af et evt nyt barn, men nu er vi gået i gang med PB så jeg håber snart at være gravid igen

Anmeld

19. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Amandas-mor skriver:

Sikke en  historie...håber snart at lykken vender for dig igen og du får en god graviditet som ender godt

Jeg er stadig vemodig over det lille barn vi mistede og vil altid være det et eller andet sted tror jeg, for i min verden kan det aldrig erstattes af et evt nyt barn, men nu er vi gået i gang med PB så jeg håber snart at være gravid igen

Mange tak og ejg håber det samme for dig, når nu i er begyndt på pb igen.

Sådan har jeg det også.. jeg vil altid tanke på at det barn/de børn vi får ville have haft to store brøstere.. Men for mig blvier det nemmere og nemmere at leve med, men når tanke går på mine to tabte små så kan jeg da mærke der sker noget i mit hjerte.. <3

Anmeld

19. maj 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak og ejg håber det samme for dig, når nu i er begyndt på pb igen.

Sådan har jeg det også.. jeg vil altid tanke på at det barn/de børn vi får ville have haft to store brøstere.. Men for mig blvier det nemmere og nemmere at leve med, men når tanke går på mine to tabte små så kan jeg da mærke der sker noget i mit hjerte.. <3

Ja det kan jeg godt forstå  Men tror at det er godt at man finder fred med det med tiden og så har det som et fint minde i hjertet eller hvodan man nu kan formulere det

Anmeld

19. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Amandas-mor skriver:

Ja det kan jeg godt forstå  Men tror at det er godt at man finder fred med det med tiden og så har det som et fint minde i hjertet eller hvodan man nu kan formulere det

Lige præcis. Det er en meget passende formulering.

Anmeld

23. maj 2012

Mor.til.stjernebørn

Amandas-mor skriver:

Ja, det er noget mærkeligt noget...det er som om min krop også føler at der er noget galt, eller at noget mangler...  Men nu er vi lige begyndt på PB igen, så jeg håber snart at være gravid igen med et  nyt lille vidunder  

Kan godt følge dig..

Håber virkelig på at der snart sker noget for jer, og at I får jer det skønneste lille mirakel

Anmeld

23. maj 2012

Tona

NovaNataly skriver:

Kan godt følge dig..

Håber virkelig på at der snart sker noget for jer, og at I får jer det skønneste lille mirakel

Tak

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Amandas-mor skriver:

I dag var min terminsdag med vores lille skat som ikke klarede den. Vi mistede i uge 8 og jeg glemmer det bare aldrig. Det er så mærkeligt at der allerede er gået så lang tid siden. Livet er bare gået videre og vi har det godt, men hvor er det mærkeligt at vi skulle miste det lille barn...

Lille skat...mor og far vil altid savne dig og elske dig   

Jeg forstår dig , men har aldrig selv husket på termins dagene tror for mig har det været så tragisk at jeg bare har forsøgt at glemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.