I dag var min terminsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan 100% godt følge din tankegang..
Jeg selv havde termin d. 8 maj og kan ikke forstå jeg kunne have siddet herhjemme med en lille en nu... Tiden er bare gået videre..

Hvor er det synd for dig også  Det er bare hårdt at tænke på og også så mærkeligt at tiden bare er gået. Hvor langt var du henne da du mistede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

LR85

Amandas-mor skriver:

Tak  Det er dejligt at blive forstået. Der er mange som ikke rigtig forstår at det kan gøre så ondt når det er så tidligt man mister.

Jeg ved intet om hvordan du har det, men jeg kan forestille mig at det må være utrolig hårdt. Man har set testen og begyndt a glæde sig og måske snakke om navne og lign. 

Og så sidder man her med terminsdatoen. Puha, jeg kan godt forstå det skær i hjertet. 

Håber du er kommet dig okay og har andre glæder i livet, der kan fylde dit tomrum lidt. 

Anmeld

18. maj 2012

Savannah

18. maj 2012

Tona

LR85 skriver:

Jeg ved intet om hvordan du har det, men jeg kan forestille mig at det må være utrolig hårdt. Man har set testen og begyndt a glæde sig og måske snakke om navne og lign. 

Og så sidder man her med terminsdatoen. Puha, jeg kan godt forstå det skær i hjertet. 

Håber du er kommet dig okay og har andre glæder i livet, der kan fylde dit tomrum lidt. 

Jeg er helt klart kommet mig over det og har det godt nu og har travlt med min datter på snart halvanden og hverdagen

Men som du skriver, så gør det lige ondt når det så er terminsdagen. Jeg savner bare stadig det barn jeg mistede tror jeg...men det vil man nok altid gøre et eller andet sted.

Anmeld

18. maj 2012

Mor.til.stjernebørn

Amandas-mor skriver:

Tak  Det er dejligt at blive forstået. Der er mange som ikke rigtig forstår at det kan gøre så ondt når det er så tidligt man mister.

For folk der har børn, tror jeg alle ville kunne følge dig.. Jeg får tårer i øjnene bare ved tanken om ikke at skulle have haft min lille skat ved mig

Føler virkelig med dig...

Anmeld

18. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Amandas-mor skriver:

Hvor er det synd for dig også  Det er bare hårdt at tænke på og også så mærkeligt at tiden bare er gået. Hvor langt var du henne da du mistede?

Ja det er sku lidt hårdt..

Jeg var 8+3 da undersøgelserne begyndte. jeg røg til akutscanning pga smerte. Scanningen sagde jeg var nygravid, det viste sig så at fosteret var dødt.. Så jeg fik en abort da jeg skulle have været næsten 10 uger henne..

Anmeld

19. maj 2012

Tona

NovaNataly skriver:

For folk der har børn, tror jeg alle ville kunne følge dig.. Jeg får tårer i øjnene bare ved tanken om ikke at skulle have haft min lille skat ved mig

Føler virkelig med dig...

Ja, det er noget mærkeligt noget...det er som om min krop også føler at der er noget galt, eller at noget mangler...  Men nu er vi lige begyndt på PB igen, så jeg håber snart at være gravid igen med et  nyt lille vidunder  

Anmeld

19. maj 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er sku lidt hårdt..

Jeg var 8+3 da undersøgelserne begyndte. jeg røg til akutscanning pga smerte. Scanningen sagde jeg var nygravid, det viste sig så at fosteret var dødt.. Så jeg fik en abort da jeg skulle have været næsten 10 uger henne..

Åh nej hvor frygteligt at gå så længe  

Anmeld

19. maj 2012

Kvist

Lige en Forstår dig fuldt ud, i 2008 mistede jeg i uge 10, og både til termin og hvad der kunne have været 1 års fødselsdag var jeg lidt mut i humøret..

Men det bliver bedre, og må nok sige det slet ikke er i mine tanker mere.. Så tiden læger..

Anmeld

19. maj 2012

Tona

Kvist skriver:

Lige en Forstår dig fuldt ud, i 2008 mistede jeg i uge 10, og både til termin og hvad der kunne have været 1 års fødselsdag var jeg lidt mut i humøret..

Men det bliver bedre, og må nok sige det slet ikke er i mine tanker mere.. Så tiden læger..

Ja tiden læger jo nok alle sår som man siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.