Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mariekiksen skriver: Tusind tak. Det var godt at høre! Og tillykke med du har en livlig baby! Jeg har en god fornemmelse og der har ikke været noget siden, så jeg håber det kun var den bette smule! Er nu spændt på at se blodprøverne og tror også vi betaler for at få en tidlig scanning så jeg kan få helt ro i sindet igen.
Tusind tak. Det var godt at høre! Og tillykke med du har en livlig baby!
Jeg har en god fornemmelse og der har ikke været noget siden, så jeg håber det kun var den bette smule!
Er nu spændt på at se blodprøverne og tror også vi betaler for at få en tidlig scanning så jeg kan få helt ro i sindet igen.
Kan jeg godt forstå. Vi betalte også selv for en tidlig scanning i uge 7, og det var da klart pengene værd for at få den ro og bekræftelse på at baby havde det godt og alt var som det skulle være...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masig skriver: Kan jeg godt forstå. Vi betalte også selv for en tidlig scanning i uge 7, og det var da klart pengene værd for at få den ro og bekræftelse på at baby havde det godt og alt var som det skulle være...
Ja nemlig. Det gør vi ihvertfald også!
Tak for du svarede og fortsat held og lykke med graviditeten!
Jeg havde brunt udflåd i uge 9 med Ingrid Ulrikke - og hun er nu en vakker lille prinsesse på snart 4 mdr Med Maiken, den store - havde jeg en "alm." mens i uge 4/5 stykker - fandt først ud af jeg var gravid i uge 8.. Har to sunde raske lækre tøser...
Men, man bliver så bange og nervøs og tager sorgerne på forskud, men dit lyder som mit med den lille, så bare rolig - så længe det kun er lidt brunt udflåd og ingen smerter og lægen sagde der var lukket, ja, så vil jeg ikke bekymre mig (selvom man ikke kan lade være )
STORT til dig...
Jeg ønsker dig al held og lykke
Mariekiksen skriver: Tak smukke! Du altid så sød!
Tak smukke! Du altid så sød!
Frk-Lotusblomst skriver: Du må endelig komme med en opdate. Kan se du har skrevet du ikke har plettet mere siden, det tager jeg som et gdt tegn.
Du må endelig komme med en opdate. Kan se du har skrevet du ikke har plettet mere siden, det tager jeg som et gdt tegn.
Nej det var kun der torsdag aften og kun i trusseindlægget. Så ja. Krydser hvad der krydses kan.
Mariekiksen skriver: Hej damer. (Læs ikke med hvis i lidt sarte ) Er gravid i 7. uge og alt har gået fint. Igår da jeg var på toilettet var mit trusseindlæg så fyldt med brunt udflåd. (klamt I know) Blev jo død bange. Skyndte mig at google det og kan læse nogen åbenbart bløder lidt, og det især ses i de første 12 uger. Jeg sov dog mega dårligt i nat. Ville så gerne kunne sikre mig 100% at den lille spunk har det godt. Så valgte at tage til lægen i dag. Han undersøgte mig og sagde min livmoder var fint lukket. Han tjekkede så for blærebetændelse. Intet af det. Så tog han en blodprøve på mig. Skal så op mandag igen og have en ny og så skulle HCG tallet gerne være blevet højere fra i dag... Så kryds fingre for mig damer. Er jo som sagt død nervøs. Typisk mig at tage sorgerne på forskud... Kom meget gerne med jeres historier. Har brug for at blive lidt beroliget... Kærligst herfra
Hej damer. (Læs ikke med hvis i lidt sarte )
Er gravid i 7. uge og alt har gået fint. Igår da jeg var på toilettet var mit trusseindlæg så fyldt med brunt udflåd. (klamt I know) Blev jo død bange. Skyndte mig at google det og kan læse nogen åbenbart bløder lidt, og det især ses i de første 12 uger.
Jeg sov dog mega dårligt i nat. Ville så gerne kunne sikre mig 100% at den lille spunk har det godt. Så valgte at tage til lægen i dag.
Han undersøgte mig og sagde min livmoder var fint lukket. Han tjekkede så for blærebetændelse. Intet af det. Så tog han en blodprøve på mig. Skal så op mandag igen og have en ny og så skulle HCG tallet gerne være blevet højere fra i dag... Så kryds fingre for mig damer. Er jo som sagt død nervøs. Typisk mig at tage sorgerne på forskud... Kom meget gerne med jeres historier. Har brug for at blive lidt beroliget...
Kærligst herfra
jeg pletblødte, med brunt/lyserrødt udflåd + blødning 1 dag. pletblødte fra uge 6 - 10. blev scannet og blodet kom ikke fra livmoderen..
Jeg har tabt 4 gange før og var derfor også meget bekymret. Er idag 18+0
nogle bløder bare lidt i graviditetens start Held og lykke med det hele..
Camillos skriver: jeg pletblødte, med brunt/lyserrødt udflåd + blødning 1 dag. pletblødte fra uge 6 - 10. blev scannet og blodet kom ikke fra livmoderen.. Jeg har tabt 4 gange før og var derfor også meget bekymret. Er idag 18+0 nogle bløder bare lidt i graviditetens start Held og lykke med det hele..
Tusind tak!
Jo mere jeg læser at folk har prøvet det samme, men stadig er gravide, jo mere rolig bliver jeg. Så TAK!
Fortsat held og lykke med din graviditet!
Mariekiksen skriver: Nej det var kun der torsdag aften og kun i trusseindlægget. Så ja. Krydser hvad der krydses kan.
Mariekiksen skriver: Tusind tak! Jo mere jeg læser at folk har prøvet det samme, men stadig er gravide, jo mere rolig bliver jeg. Så TAK! Fortsat held og lykke med din graviditet!
Og tak ... Håber det bedste for dig ..
Taaak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128